انیمیشن احساسی

معرفی سه انیمیشن احساسی و تاثیرگذار که حتما باید ببینید!

این روزها حتما در شبکه‌های اجتماعی تعریف و تمجیدهایی از انیمیشن Soul (روح) را شنیده‌اید. این انیمیشن فوق‌العاده جذاب محصول سال ۲۰۲۰ بوده که مورد توجه بسیاری از مردم قرار گرفته و برای بینندگان بسیار جذاب و تاثیرگذار بوده است. به نظر بسیاری از منتقدین و مردم، انیمیشن احساسی Soul یکی از بهترین انیمیشن‌های چند سال اخیر بود  که توسط کمپانی پیکسار ارائه شد. این انیمیشن احساسی، نگاهی عمیق به زندگی را نشان می‌دهد. این انیمیشن سعی دارد به ما یادآور شود که معنای واقعی زندگی چیست و هدف زندگی از بدو تولد چه بوده است. در انیمیشن روح تلنگری به بیننده زده می‌شود که برای زندگی و علایقش قدمی بردارد و از روزمرگی زندگی خارج شود.

انیمیشن احساسی

انیمیشن احساسی بعدی انیمیشن Inside Out است که از Soul شما را بیشتر تحت تاثیر قرار خواهد داد و قطعا باعث بغض و اشکتان خواهد شد. این انیمیشن در مورد احساسات درونی انسان یعنی خشم و نفرت، شادی، غم و ترس بوده و چالش‌های زندگی انسان با این عواطف را به تصویر می‌کشد. این انیمیشن به جرات یکی از بهترین انیمیشن‌های احساسی جهان است که موفق به دریافت جایزه اسکار نیز شد. انیمیشن ‌احساسی inside out توسط دو شرکت والت دیزنی و پیکسار ساخته شد.

انیمیشن احساسی

انیمیشن CoCo نیز یکی از انیمیشن‌های فوق العاده ‌احساسی بوده که تاثیر زیادی بر مخاطب گذاشته است. این انیمیشن در مورد موسیقی و ارتباط انسان با موسیقی است. این انیمیشن موزیکال بوده و در دنیای مردگان ساخته شده است. در نهایت می‌توان گفت که این سه انیمیشن از محبوب‌ترین انیمیشن‌های‌ احساسی هستند که مورد توجه مخاطبان سراسر جهان قرار گرفته‌اند. در نتیجه اگر به دنبال یک انیمیشن فوق‌العاده احساسی هستید این سه کارتون بی‌نظیر را حتما تماشا کنید و نظرات خود را در مورد این سه انیمیشن با ما به اشتراک بگذارید.

انیمیشن احساسی

بیشتر بخوانید: شباهت شخصیت‌ های دیزنی به سلبریتی‌ ها و معرفی این شخصیت ها
بیشتر بخوانید: دنباله جدید باب اسفنجی با نام Kamp Koral توسط شرکت Nickelodon در راه است!
بیشتر بخوانید: لیستی از فیلم های معمایی و راز آلود برای طرفداران این ژانر جذاب و هیجان‌انگیز

امتیاز: 5.0 از 5 (7 رای)
کمی صبر کنید...
Avatar

نوشته شده توسط

ایمیل: [email protected]

۴ دیدگاه

  1. Avatar امیر گفت:

    هر سه رو دیدم و هر سه اثر عالی و تاثیرگذار بودند.
    بین این ها من Inside Out رو بیشتر دوست دارم.

  2. Avatar raha گفت:

    سلام من هر سه انیمیشن رو دیدم قشنگ هستن ارزش یک بار دیدین رو دارن

  3. Avatar عباس قلاوندی گفت:

    inside out رو دیدم
    واقعاً‌ متفاوت بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.