خواب غرق شدن

خواب غرق شدن چه معنایی دارد و چرا چنین خوابی می‌بینیم؟

اگر تاکنون خواب غرق شدن را دیده‌اید، پس قطعا احساس وحشتناک و ناامیدکننده‌ای را در زیر آب تجربه کرده‌اید و با حس ناتوانی در نفس کشیدن آشنا هستید. بیدار شدن از این نوع خواب‌ها می‌تواند یک تسکین بی‌نظیر و فوق‌العاده باشد. به طور کلی خواب غرق شدن یکی از تلخ‌ترین تجربه‌های خواب بوده و احساس و خفگی و بسیار بدی را منتقل خواهد کرد. طبق مطالعه‌هایی که توسط Amerisleep انجام شده است، ۹ درصد کل جمعیت جهان اعتراف می‌کنند که خواب‌های مکرری در مورد غرق شدن می‌بینند و این موضوع را به عنوان یک موضوع معمول می‌دانند. اما این خواب دلایلی دارد که این دلایل برای هرکس متفاوت بوده است. در ادامه به جزییاتی در این زمینه خواهیم پرداخت.

معنای متفاوت خواب غرق شدن

در حالی که هر رویایی که شامل غرق شدن باشد، ترسناک و ناراحت‌کننده است، اما جزئیات کوچک در تجزیه و تحلیل این ‌گونه خواب‌ها و پیام این گونه خواب‌ها بسیار اهمیت دارد و در واقع جزییات یک خواب می‌تواند معنای آن خواب را تغییر دهد.

خواب غرق شدن

طبق DreamMoods.com، اگر شما فردی هستید که خواب غرق شدن را زیاد می‌بینید، این رویا به معنای احساس غرق شدن در احساسات است. آب اغلب عنصری است که با احساسات مرتبط است، بنابراین به معنای واقعی کلمه وقتی در خواب در زیر آب هستیم یعنی احساسات شدیدی را تجربه می‌کنیم و این احساس سلامتی ما را تهدید خواهد کرد.

اگر شما شاهد غرق شدن شخص دیگری هستید، این می‌تواند به این معنی باشد که درگیر چیزی شده‌اید که از عهده شما خارج است، یا اینکه احساس از دست دادن هویت خود را تجربه می‌کنید. اگر در خواب می‌خواهید شخصی را از غرق‌ شدن نجات دهید، در واقع این نوع غرق ‌شدن نمادین است و به معنای موفقیت خواهد بود. از سوی دیگر اگر، شما نتوانستید فردی را نجات دهید، ممکن است به این معنی باشد که شما قادر به مقابله با چیزی نیستید.

در نهایت اگر در خواب می‌خواهید سعی کنید شخص دیگری را غرق کنید، به این معناست که در تلاشید تا اتفاقات یا افراد را سرکوب کنید. به عنوان مثال، اگر خواب ‌غرق شدن همسر سابق خود را ‌می‌بینید، به این معنی نیست که می‌خواهید به او آسیب برسانید بلکه به احتمال زیاد به این معنی است که شما می‌خواهید احساساتی را که در مورد او دارید پاک کنید.

بیشتر بخوانید: بهترین راه بیدار شدن از خواب صبحگاهی بدون استفاده از کافئین
بیشتر بخوانید: اختلالات خواب : آیا به این فکر کرده‌اید که چرا بعضی از مردم در خواب راه می‌روند؟
بیشتر بخوانید: چرا برای داشتن خواب خوب باید جوراب بپوشیم و این موضوع چه تاثیری بر بدن دارد؟

امتیاز: 4.0 از 5 (4 رای)
کمی صبر کنید...
Avatar

نوشته شده توسط

ایمیل: [email protected]

۳ دیدگاه

  1. Avatar RP گفت:

    میگم من خواب دیدم یه پیرمردی ۶۷۸ تا فیگور مختلف با افتابه داشت عکس میگرفت تعبیرش چیه :))

  2. Avatar kianoush گفت:

    چه امیدی به این ساحل
    خوشا فریاد زیر آب…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.