موتورسیکلت ماجراجویانه Harley-Davidson

اولین موتورسیکلت ماجراجویانه Harley-Davidson توسط این شرکت معرفی شد

اولین موتورسیکلت ماجراجویانه Harley-Davidson توسط این شرکت معرفی شد. حضور این محصول در میلواکی، مباحث زیادی را در سراسر جهان مطرح کرده است. در ادامه برای اطلاع از جزییات این خبر با دینو همراه باشید.

اولین موتورسیکلت ماجراجویانه Harley-Davidson توسط این شرکت معرفی شد

هارلی دیویدسن

شرکت H-D «هارلی دیویدسن» (Harley-Davidson)، یک تولیدکننده موتورسیکلت آمریکایی است که در سال 1903 در میلواکی ویسکانسین تاسیس شد. این شرکت یکی از دو تولیدکننده موتورسیکلت بزرگ آمریکایی بود که در رکود بزرگ زنده ماند. علاوه بر رکود، از تغییر مالکیت‌های بی‌شمار، انواع متمم‌ها، دوره‌های ضعیف سلامت اقتصادی و کیفیت محصول و همچنین رقابت شدید جهانی برای تبدیل شدن به یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان موتورسیکلت در جهان جان سالم به در برده است. شما با یک نام تجاری نمادین که به وفاداری خود معروف می‌باشد، طرف هستید. اولین موتورسیکلت ماجراجویانه Harley-Davidson خود گویای این مطلب است.

موتورسیکلت ماجراجویانه Harley-Davidson

نام تجاری هارلی دیویدسن بدون شک میراث بسیار ثروتمند و قابل توجهی در صنعت موتورسیکلت آمریکا دارد. با این وجود، این خودروساز، از اهمیت تحول مهارت ساخت و تقاضاهای موجود در بازار روز دنیا، آگاه است. اخیرا LiveWire بر اولین سرمایه‌گذاری واقعی این شرکت در دنیای موتورسیکلت‌های الکتریکی تاکید کرده است. اکنون با روشی مشابه به دوران اوج، هارلی دیویدسن اولین موتورسیکلت ماجراجویانه خود برای جهانگردی را با نام «پان آمریکا» (Pan America) معرفی می‌کند.

مشخصات فنی موتورسیکلت ماجراجویانه Harley-Davidson

بر طبق سبک کاری این شرکت، Pan America نیز مجهز به قدرت فراوانی است. موتورسیکلت ماجراجویانه Harley-Davidson از جدیدترین موتور V-Twin با نام Revolution Max همراه مایع خنک‌کننده و ظرفیت 1.250 سی سی استفاده می‌کند. چنین موتوری می‌تواند قدرت 140 اسب بخار را تامین نموده و به گشتاور بالای 90 پوند برسد. با این وجود، سازنده آمریکایی هارلی دیویدسن، به منظور به حداکثر رساندن قدرت و عملکرد خارج از جاده (آفرود) موتورسیکلت خود با شرکت‌های Brembo و Michelin همکاری کرده است. دلیل این همکاری، توسعه سیستم ترمز، لاستیک‌ها و چرخ‌ها می‌باشد. بدین ترتیب با بهره‌گیری از تجربه مطلوب دو شرکت برای هنگامی که از مسیر فاصله گرفته شود، اطمینان حاصل می‌شود.

Pan America اولین موتورسیکلت ماجراجویانه Harley-Davidson در اواخر سال 2020 عرضه خواهد شد. در حال حاضر، برای کسب اطلاعات بیش‌تر می‌توانید به وب سایت این نام تجاری مراجعه کنید. نظرات خود را در این زمینه با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: Hypebeast

بیش‌تر بخوانید: مخترع فرانسوی با استفاده از هاوربرد خود با موفقیت از فرانسه به انگلستان سفر کرد

بیش‌تر بخوانید: اتوبوس‌های برقی تویوتا برای المپیک 2020 توکیو ارائه خواهند شد!

امتیاز: 5.0 از 5 (2 رای)
کمی صبر کنید...
Avatar

نوشته شده توسط

Yet the diggers & the wanderers In their hopes of extracting that very sliver Of flaccid meaning Every so often migrate...

یک دیدگاه

  1. Avatar محمد باقر گفت:

    چه خوشگله 😍

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.