پیروزی جانی دپ
پیروزی جانی دپ

پیروزی جانی دپ و محکومیت امبر هرد به پرداخت خسارت ۱۵ میلیون دلاری به جانی دپ

اگر از طرفداران جانی دپ باشید، احتمالا در روزهای اخیر پیگیر دادگاه جانی دپ و امبر هرد بوده‌اید. در نهایت پس از ۶ هفته نتیجه‌ی دادگاه مشخص شد که جزییات را در اختیارتان قرار خواهیم داد. در ادامه با دینو همراه باشید تا جزییات پیروزی جانی دپ را در اختیارتان قرار دهیم.

پیروزی جانی دپ

هیئت منصفه روز چهارشنبه اعلام کرد که جانی دپ در مقابل امبر هرد پیروز شد و 15 میلیون دلار خسارت دریافت کرد. در واقع پس از اینکه هیئت منصفه هفت نفره به اتفاق آرا به نفع دپ رای دادند، پرونده افترا که توسط جانی دپ علیه همسر سابقش امبر هرد مطرح شد، به پایان رسید.

پیروزی جانی دپ

در ابتدا دپ برای غرامت 50 میلیون دلاری شکایت کرد اما هیئت منصفه پی برد که هرد نمی‌تواند ادعاهای خود علیه دپ را ثابت کند و تمامی ادعای او دروغ بوده است. در نتیجه هیئت منصفه تشخیص داد که هرد با بدخواهی عمل کرده است و باید 10 میلیون دلار غرامت و 5 میلیون دلار غرامت جزایی در دعوای افترا به دپ پرداخت کند.

بیشتر بخوانید: آیا جرد لتو برای نقش جانی دپ به تیم « دزدان دریایی کارائیب » ملحق خواهد شد؟
بیشتر بخوانید: حمایت پنه لوپه کروز از جانی دپ در پی ادعای امبر هرد در اعلامیه‌ای در دادگاه

از سوی دیگر هرد برای دریافت 100 میلیون دلار غرامت شکایت کرده بود و گفته بود که فقط برای دفاع از خود یا دفاع از خواهر کوچکترش با دپ وارد خشونت شد. البته امبر هرد نیز 2 میلیون دلار غرامت بابت بدنامی از سوی دپ (از طریق وادمن) دریافت خواهد کرد.

در طول این دادگاه ۶ هفته‌ای جزییات زیادی از رابطه جانی دپ و امبر برملا شد که حواشی بسیاری را به دنبال داشت. اما در نهایت چیزی که شاهد آن بودیم، نقش بازی کردن امبر هرد در تمام طول دادگاه بود. امبر هرد در این دوران مورد انتقاد بسیاری از مردم در سراسر جهان قرار گرفت اما از سوی دیگر جانی دپ مورد حمایت مردم و طرفداران قرار داشت.

پیروزی جانی دپ

دپ روز چهارشنبه در بیانیه‌ای گفت:

از همان ابتدا، هدف از طرح این پرونده، افشای حقیقت بدون توجه به نتیجه بود. گفتن حقیقت چیزی بود که من مدیون فرزندانم و همه کسانی هستم که در حمایت از من ثابت قدم مانده‌اند. من اکنون احساس آرامش می‌کنم.

پیروزی جانی دپ

هرد در بیانیه خود در روز چهارشنبه گفت:

وکلای دپ باعث شدند تا هیئت منصفه موضوع کلیدی آزادی بیان را نادیده بگیرد و مدارکی را که آنقدر قطعی بود و در بریتانیا باعث پیروزی ما شد را نادیده بگیرند. متأسفم که این پرونده را از دست دادم. اما چیزی که من را غمگین‌تر می‌کند این است که احساس می‌کنم به عنوان یک آمریکایی حق آزادی بیان را از دست داده‌ام.

بیشتر بخوانید: ترند هشتگ عدالت برای جانی دپ در توییتر پس از انتشار کلیپ صوتی اعترافات امبر هرد
بیشتر بخوانید: ماجراهای شکایت جانی دپ و امبر هرد، همسر سابقش همچنان ادامه دارد!

امتیاز: 5.0 از 5 (3 رای)
کمی صبر کنید...
Avatar

نوشته شده توسط

ایمیل: [email protected]

یک دیدگاه

  1. Avatar محسن گفت:

    البته اون 5میلیون دلار کاهش پیدا میکنه به حداکثر 350هزار دلار و با جمع و تفریق در کل جانی دپ 8 میلیون و 350 هزار دلار برنده شده و از 3 شکایت هر 3 شکایت رو بُرده و امبر هرد از 3 شکایت فقط 1 شکایت رو برده. اینجاش قابل تامل هست که این یک civil Case هست و امبر هرد فقط چندتا مدرک ساده ی قانع کننده کافیش بود تا جانی دپ ببازه ولی اونقدر تناقض و دروغ و توی حرف های امبر هرد بود که نمیشد جمعش کرد.
    اگر حکم تصویب بشه و نتونن Appeal کنن، امبر هرد رسماً ورشکسته میشه و برمیگرده به نقطه ی صفر.
    میدونستین در طول 15 ماه ازدواج امبر هرد با جانی دپ، امبر هرد حدودا با 50 مرد و زن دیگه رابطه داشته؟! اینو شوهر راکل، دوست امبر هرد که مشاهده کرده وقتی جانی دپ خونه نبوده امبر هرد با بیش از 30-40 نفر در ارتباط بوده. عوغغغ!
    ما از یوتیوب دنبال میکردیم. (آره، بیکاریم!)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.