وزن پتو

وزن پتو در خوابی آرامش‌بخش تاثیر خواهد داشت و بی‌خوابی را از بین خواهد برد

خواب برای عده‌ای بسیار ساده اتفاق می‌افتد و برای برخی بسیار سخت است. برخی از افراد به دلیل داشتن استرس و اضطراب دچار بی‌خوابی می‌شوند و بدنشان عملکرد خوبی برای یک خواب خوب ندارد. راه‌حل‌های زیادی برای حل این مشکل وجود دارد که می‌توان به قرص‌های خواب‌آور و برنامه‌های صوتی مختلف اشاره کرد. اما یک راه‌حل ساده‌تر وجود دارد که می‌تواند مشکل بی‌خوابی را حل کند و آن افزایش وزن پتو است.

به تازگی محققان طی مطالعات بر روی 31 نفر دریافته‌اند که افزایش وزن پتو می‌تواند مشکل بی‌خوابی را حل کند. در واقع بین 31 نفری که دچار مشکل بی‌خوابی داشتند با افزایش وزن پتو مشکلشان حل شده و دو هفته با خوابی عالی و آرامش بخش را سپری کردند. در مطالعه دیگری که شامل 32 فرد بزرگسال بود، 63 درصد اظهار داشتند که کمتر اضطراب دارند و 78 درصد دوست دارند از پتوهای سنگین به عنوان راهی برای آرامش خود استفاده کنند.

وزن پتو

 در نتیجه پتوهای سنگین و وزن‌داری تولید شده‌اند که بهترین تاثیر را بر خواب کودکان، بزرگسالان و حتی افرادی با اختلالات اوتیسم خواهند داشت. این پتوهای وزن‌دار دارای وزنه‌های پلاستیکی هستند که پتو را سنگین‌تر می‌کنند و به هر کسی برای خوابیدن کمک خواهند کرد.

یک پتوی سنگین دقیقا همان چیزی است که مشکل بی‌خوابی را رفع می‌کند. اما اگر پتوهای وزن‌دار تولید را شده را نمی‌توانیم تهیه کنیم می‌توانیم دو پتوی سنگین روی خودمان بگذاریم. وزن پتو و در واقع سنگینی پتو این حس را به فرد منتقل می‌کند که که فرد در آغوش گرفته شده و احساس امنیتی را در فرد ایجاد خواهد کرد در نتیجه استرس و اضطراب از بین خواهد رفت و خبری از بی‌خوابی نخواهد بود. در نهایت اگر دچار مشکل خروپف در خواب هستید سنگینی پتو برای شما راه حل مناسبی نخواهد بود زیرا وضعیت تنفس را در خواب دچار مشکل خواهد کرد.

امتیاز: 5.0 از 5 (2 رای)
کمی صبر کنید...
Avatar

نوشته شده توسط

ایمیل: [email protected]

یک دیدگاه

  1. Avatar یاسر گفت:

    خیلی ممنون اما تو بهار و تابستون چه کار کنیم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.