ممنوعیت تردد

ممنوعیت تردد در ۵ شهر برای تعطیلات روزهای آینده به دلیل شیوع گسترده ویروس کرونا

براساس جدیدترین اخبار منتشر شده، ظاهرا ممنوعیت تردد در ۵ کلانشهر کشور به دلیل شیوع گسترده ویروس کرونا ابلاغ شده است. روابط عمومی وزارت بهداشت اعلام کرده است که با گستردگی شیوع ویروس کرونا، برای تعطیلات روزهای آینده ممنوعیت‌ها و محدودیت‌هایی اعمال خواهد شد و ۵ کلانشهر کشور ممنوعیت تردد خواهند داشت. در ادامه جزییات بیشتر را در مورد این ممنوعیت تردد در اختیارتان قرار خواهیم داد.

ممنوعیت تردد به دلیل شیوع گسترده ویروس کرونا

همانطور که می‌دانید شیوع ویروس کرونا در این روزها بسیار گسترده شده است و شاهد بیش ۲۰۰ مورد مرگ و میر در هر روز هستیم. به همین دلیل محدودیت‌هایی برای کنترل همه‌گیری این ویروس در روزهای گذشته اعمال شده که می‌توان به در نظر گرفتن جریمه‌ی ۵۰ هزار تومانی برای افرادی که ماسک نمی‌زنند اشاره کرد. همچنین به تازگی برای تعطیلات پیش رو نیز محدودیت‌هایی اعمال شده و این محدودیت‌ها برای ۵ کلانشهر کشور یعنی شهرهای تهران، کرج، اصفهان، ارومیه و مشهد در دستور کار قرار گرفته است. این ممنوعیت تردد تا روز یکشنبه یعنی بعد از پایان تعطیلات ادامه خواهد داشت.

ممنوعیت تردد

به طور کلی باید اشاره کرد که نه تنها دولت برای کنترل ویروس کرونا برنامه‌ی خاصی ندارد، بلکه مردم هم به رعایت پروتکل‌های بهداشتی اهمیت نمی‌دهند و به راحتی به مسافرت می‌روند یا مهمانی برگزار می‌کنند. با این شیوه به این زودی‌ها از دست ویروس کرونا خلاص نخواهیم شد و درگیر آن خواهیم بود.

براساس تحقیقات ظاهرا ویروس کرونا در این روزها به شدت جهش یافته و تغییر کرده است به همین دلیل آمار ابتلا و مرگ و میر نیز افزایش یافته است. از سوی دیگر بر اساس گزارش‌های منتشر شده، ظاهرا ابتلا به ویروس کرونا به صورت خانوادگی در حال گسترش است.

در نهایت امیدواریم که این روزها هرچه زودتر به پایان برسد و بتوانیم ویروس کرونا را برای همیشه شکست دهیم و به زندگی عادی خود بازگردیم. شما عزیزان می‌توانید نظرات خود را در رابطه با ممنوعیت تردد در روزهای آینده با ما به اشتراک بگذارید.

بیشتر بخوانید: آیا مگس‌ها می‌توانند ویروس COVID-19 را انتقال دهند؟
بیشتر بخوانید: وضعیت کرونا در ایران رنگی فراتر از قرمز دارد!
بیشتر بخوانید: ویروس کرونا می‌تواند سلول های مغز را از بین ببرد!

امتیاز: 5.0 از 5 (1 رای)
کمی صبر کنید...
Avatar

نوشته شده توسط

ایمیل: [email protected]

۳ دیدگاه

  1. Avatar لیلا میرزاخان گفت:

    ب نظر من کرونا نابود نمیشه و از نسلی ب نسل دیگه منتقل میشه!!! باید سبک زندگی تغییر کنه و با فرهنگ زیبای ایرانی سختی های زیادی پیش رو داریم

    • Avatar RP گفت:

      اره طفلک مقامات که دارن بپای مردم میسوزن! مردم ویروسو اوردن مردم پخشش کردن اصن در فرهنگ زیبای ما مردم به ویروس علاقه دارن میگین نه همین نیم قرن گذشته ببینین چقد ویروس بازی کردن! ولی اینم حل میشه بدتر از ایناش حل شده مثلا انسان بزودی نامیرا میشه بعد گیر یه ویروس چینی بشه؟

    • Avatar unknow گفت:

      فرهنگ زیبای ایرانی
      آره زیبایی موج میزنه توی این فرهنگ بخصوص در تهران
      یه آقایی اومد با 30 سال حکومتش واسه ایران افتخار آفرینی کرد همونُ گرفتین دست هی کوروش کوروش می کنین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.