گران ترین برند های خودرو در جهان – 10 ماشین لوکس برتر

اگر می‌پرسید گران ترین برندهای خودرو کدامند، در ادامه مطلب با ما همراه باشید. این برند های خودرو های لوکس همگی منحصر به فرد هستند. در حالی که بسیاری از برندهای قدیمی خودرو در این لیست وجود دارد، شما همچنین تعدادی تازه وارد به بازار خودرو های لوکس نیز می‌بینید. این هایپرکارها به دلیل ظاهر، شتاب سریع و حداکثر سرعت خود متفاوت هستند.

گرانترین خودرو های جهان:

10. مک لارن

خودرو مک لارن

گران ترین ماشین مک لارن مک لارن اسپیدتیل است. این نسخه محدود از 106 دستگاه به قیمت 2.25 میلیون دلار فروخته شده‌است. این ماشین دارای حداکثر سرعت 250 مایل در ساعت و 1035 اسب بخار قدرت است.

مک لارن P1 GTR-18 Lanzante آینده یک نسخه تغییر یافته از ستاره پیست مک لارن P1 LM است. طبق گزارش‌ها، قیمت خرده فروشی این ماشین 3.7 میلیون دلار خواهد بود.

9. آسپارک

خودرو های آسپارک

Aspark Owl  که به عنوان سریع ترین هایپرکار تمام الکتریکی در جهان شناخته می‌شود، توسط شرکت مهندسی ژاپنی Aspark ساخته شده‌است. این ماشین (Owl) با رسیدن به شتاب 60 مایل در ساعت، در 1.72 ثانیه به 50 دستگاه محدود می‌شود و حداکثر سرعت آن 249 مایل در ساعت خواهد بود. Aspark Owl از 3.56 میلیون دلار شروع می‌شود.

8. W Motor

خودرو های طراحی شده

اولین خودروی اسپرتی که در خاورمیانه طراحی و تولید شد Lykan  Hypersport در دبی است. یکی از این خودروها که در فیلم Fast and  Furious 7 استودیوی یونیورسال به طور برجسته‌ای ظاهر می‌شود، در واقع متعلق به وین دیزل است.

تنها 7 دستگاه از این خودروی مجلل در جهان وجود دارد که با قیمت 3.4 میلیون دلار به فروش می‌رسد. این موتور مجهز به دو توربوشارژر پورشه است که 750 اسب بخار قدرت و 960 نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند.

7. استون مارتین

خودرو های لاکچری

ماشین استون مارتین در بسیاری از فیلم‌های جیمز باند حضور داشته‌است. گلدفینگرDB5 اصلی در فیلم جیمز باند، در سال 2010 به قیمت 4.6 میلیون دلار فروخته شد و دارای پلاک گردان و لوله‌های تفنگ است.

شما می‌توانید یک استون مارتین DB5 Continuation را که با همان مشخصات جیمز باند گلدفینگر ساخته شده‌است، با قیمت 3.5 میلیون دلار خریداری کنید! فقط 25 دستگاه از این ماشین ساخته خواهد شد و قانونی نیستند، زیرا ابزارهایی مانند مسلسل شبیه سازی شده و سیستم‌های لغزش روغن دارند.

استون مارتین والکری اولین هایپرکار این برند است. این همکاری بین استون مارتین و Red Bull Racing Advanced Technologies به 150 خودروی جاده‌ای با قیمت 3 میلیون دلار محدود شده‌است.

6. لامبورگینی

خودو های گران جهان

لامبورگینی سیان اولین خودروی اسپورت است که از موتور V12 و فناوری هیبریدی مبتنی بر ابرخازن نیرو می‌گیرد که 3.7 میلیون دلار قیمت دارد.

لامبورگینی آونتادور SVJ رودستر یکی دیگر از خودروهای قدرتمند با حداکثر سرعت بیش از 217 مایل در ساعت است. وننو رودستر گران‌ترین لامبورگینی جهان است. ارزش اولیه این ماشین 4.5 میلیون دلار است که در حراجی Bonhams به قیمت 8.3 میلیون دلار در سال 2019 فروخته شد.

5. کونیگزگ

خودرو های گران قیمت

خودروهای کونیگزگ (Koenigsegg) که به دلیل نوآوری‌های فنی خود شناخته می‌شوند، رکوردهای زیادی را به دست آورده‌اند CC8S .در سال 2002 به عنوان قدرتمندترین خودروی تولیدی موفق به دریافت رکورد جهانی گینس شد.

گران‌ترین کونیگزگ تا کنون کونیگ‌زگ CCXR Trevita است که با قیمت ۴.۸ میلیون دلار شروع شد که در کل فقط 49 دستگاه از آن تولید شده‌است.

4. مرسدس بنز

این برند خودروسازی آلمانی نیاز به معرفی ندارد، زیرا یکی از مشهورترین خودروسازان از سال 1926 است. اگرچه بسیاری از خودروهای مرسدس بنز در بخش بازار لوکس مقرون به صرفه هستند اما نسخه‌های محدودی نیز وجود دارند که قطعاً جز گران‌ترین ماشین‌های جهان به حساب می‌آیند.

مرسدس بنز مایباخ اکسلرو (Maybach Exelero) 8 میلیون دلار قیمت دارد. مرسدس AMG Project One یک ماشین هیبریدی است که با استفاده از فناوری فرمول یک ساخته ‌شده‌است. تمامی 275 دستگاه با قیمت 2.72 میلیون دلار فروخته شده‌است.

3. رولزرویس

خودرو های لاکچری

یکی از نمادین‌ترین مدل‌های این برند رولزرویس فانتوم V است که متعلق به ملکه الیزابت دوم و جان لنون است. رولزرویس گوست یکی دیگر از مدل‌های محبوب است که قیمت اولیه آن از 311000 دلار است.

گران ترین رولزرویس Sweptail است. Rolls-Royce Sweptail قیمتی بیش از 12 میلیون دلار دارد. این یک ماشین یکبار مصرف است که برای طرفداران این برند افسانه‌ای ساخته شده‌است.

2. بوگاتی

خودرو های لوکس

برخی از نمادین ترین مدل‌های بوگاتی عبارتند از Edition Bugatti Veyron با قیمت خرده فروشی 1.9 میلیون دلار، Bugatti Divo  با قیمت 5.4 میلیون دلار و Bugatti Centodieci با قیمت 8.6 میلیون دلار.

گران‌ ترین بوگاتی فروخته شده بوگاتی La Voiture Noire با 18.68 میلیون دلار پس از کسر مالیات است. که توسط یک خریدار مرموز که تصور می‌شود کریستیانو رونالدو باشد، خریداری شده‌است و در نوع خود تک است.

1. پاگانی

خودرو های گران

پاگانی یک تولید کننده ایتالیایی قطعات فیبر کربنی و خودروهای اسپرت، در نزدیکی مودنا در سال 1992 تاسیس شد. فقط 5 نمونه از Pagani Huayra   Imola وجود دارد که از 5 میلیون دلار شروع می‌شود و 827 اسب بخار قدرت دارد.

Pagani Zonda HP Barchetta دارای طراحی الهام گرفته از منحنی های بدن زنانه است. هر Zonda بر اساس مشخصات مشتری ساخته شده‌است. این خودرو گران ترین خودروی جدید جهان با 23.65 میلیون دلار است و تنها 3 دستگاه از آن ساخته خواهد شد.

نظرات خود را در مورد این گران ترین خودرو های لوکس با ما به اشتراک بگذارید.

امتیاز: 3.0 از 5 (2 رای)
کمی صبر کنید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.