آرایش چشم جسورانه

آرایش چشم جسورانه همراه با ماسک صورت در دوران شیوع ویروس کرونا

زمانی که آرایش کردن یک هنر طراحی است و شما صورتتان را با ماسک می‌پوشانید، در واقع نیمی از بوم خود را از دست داده‌اید. درست است که شاید به دلیل گسترش بیماری جدید و خداحافظی با رژ لب و رژ گونه‌های برنزی غمگین شده باشید؛ اما، آرایشگر حرفه‌ای مستقر در نیویورک «سیندل کی» (Cyndle K) از شما می‌خواهد که انرژی از دست رفته‌تان را برگردانید و از خلاقیت خود برای ایجاد پلک‌ها و مژه‌هایی زیبا استفاده کنید. در ادامه با همراهی دینو چند نمونه آرایش چشم جسورانه همراه با ماسک صورت در دوران شیوع ویروس کرونا را ببینید و آموزش آن‌ها را بخوانید.

آرایش چشم جسورانه

با شرایط به وجود آمده در جهان، دیگر مهم نیست که مقصد ما کجاست و چه نوع آرایشی نیاز داریم! دیگر استفاده از ماسک یا پوشش محافظ صورت به جزء جدایی‌ناپذیر زندگی ما تبدیل شده است. در حالی که نیمی از چهره‌هایمان پوشیده شده، نحوه آرایش ما در کنار هر چیز دیگری تغییر می‌کند. رژ لب و هایلایتر برنزی دیگر کارکرد خود را تا حد زیادی از دست می‌دهد و دیگر کرم پودر بهترین گزینه ما نیست. با این وجود، چشمان ما هنوز هم بوم‌های کاملا بازی هستند که می‌توانیم درباره آن‌ها خلاق باشیم. کی به عنوان یک هنرمند حرفه‌ای به مردم توصیه می‌کند تا ماسک‌های صورت را به عنوان یک مانع برای بروز خلاقیت‌های خود نبینند و از آن‌ها برای برقراری تعادل در داشتن ظاهری برجسته و جذاب استفاده کنند. او در این باره 5 آرایش چشم جسورانه را آموزش می‌دهد تا دید بهتری به شرایط فعلی داشته باشیم.

نکات آرایش چشم جسورانه

  • به ابروهای خود توجه کنید و همیشه آن‌ها را تمیز و مرتب نگه دارید.
  • با مداد یا سایه ابرو آن‌ها را برجسته‌تر و با ژل ابرو شفاف و منظم کنید.
  • از خط چشم‌های گرافیکی براق، رنگ‌های نئونی و سایه‌های دودی رنگین کمانی استفاده کنید.
  • قبل از شروع، برای هر کاری از یک مرطوب‌کننده سبک و ضدآفتاب بی‌رنگ استفاده کنید که رنگ آرایش پایه را تغییر نمی‌دهد.
  • برای پایه کار خود، رنگ‌های خنثی و ملایم را انتخاب کنید.
  • برای پوشش صورت و پنهان کردن سیاهی زیر چشم‌های خود از کرم پودر صرف نظر کرده و کانسیلر مایع به کار ببرید.

1. شبنم جدید

آرایش چشم جسورانه - 1. شبنم جدید

طی چند سال گذشته پوست مرطوب و شبنمی به ترندی پرطرفدار تبدیل شده است. خواه برای دستیابی به آن به یک کار عادی مراقبت از پوست بپردازید یا پوست خود را با هایلایتر تقویت کنید. در حال حاضر به این دلیل که بیشتر چهره درخشان شما زیر ماسک صورت پنهان است، می‌توانید این جلوه گرم شیشه‌ای را روی پلک‌های خود پیاده کنید. برای شروع کار با سایه چشم پودری یک پوشش سبک از رنگ خاکستری مایل به قهوه‌ای در سراسر پلک‌ها ایجاد کنید. در مرحله بعدی، از یک مداد چشم ضدآب در امتداد خطوط پایینی چشم‌های خود استفاده کنید. در نهایت نیز با یک مرطوب کننده، براق کننده یا سایه اکلیلی، روی کار خود را برجسته کنید. هم چنین برای داشتن جلوه‌ای فانتزی‌تر می‌توانید رنگ‌های نارنجی، مرجانی یا سبز فیروزه‌ای نیز در طراحی خود به کار ببرید. در نهایت از ریمل ضدآب برای پخش نشدن روی صورت استفاده کنید.

آرایش چشم جسورانه - 1. شبنم جدید

2. روشن اینجا و امروز

آرایش چشم جسورانه - 2. روشن اینجا و امروز

برای ایجاد یک آرایش چشم اسموکی و دودی رنگی، نیاز به رنگ‌های متنوعی دارید. یک پالت رنگین‌کمانی تهیه کنید و ظرافت رنگ‌های متنوع را در زیبایی خود کشف کنید. برای شروع کار رنگ پوست خود را در نظر بگیرید و کمی آن را یکنواخت‌تر نمایید. سپس به آن رنگ قهوه‌ای شکلاتی اضافه کرده و در قسمت بیرونی چشم خود سایه‌‌ها را پررنگ‌تر کنید. سپس، جسورانه در حالی که مرکز پلک‌ها را تمیز نگه داشته‌اید، سایه‌هایی رنگی در اطراف سایه‌های خنثی ایجاد کنید. آبی در قسمت چین‌های داخلی پلک، خطی سبز در امتداد خارجی مژه‌های پایینی، رنگ زرد برای دنباله آن، آبی نارنجی در گوشه‌های داخلی چشم و قرمز در امتداد خطوط پایین مژه برای ایجاد کمی تضاد و یک اثر روشن کننده غیرمنتظره. این آرایش زیبا ​​هیچ نوع ریمل خاصی نمی‌خواهد. شما می‌توانید صرفا از فر مژه یا ریمل معمولی خودتان برای کمی برجسته‌تر شدن مژه‌ها استفاده کنید.

آرایش چشم جسورانه - 2. روشن اینجا و امروز

3. بهشت صورتی

آرایش چشم جسورانه - 3. بهشت صورتی

در حالی که سیب گونه‌های ما زیر پوشش ماسک صورت پنهان شده است، شما می‌توانید با سایه‌های رنگی ملایم جای خالی آن‌ها را پر کنید و آرایشی برجسته داشته باشید. برای رسیدن به یک جلوه گرم صورتی، با برسی نرم و پرمو، تمام پلک و اطراف چشم‌هایتان را با رنگ ملایمی سایه بزنید. شقیقه‌ها را فراموش نکنید و با افزودن کمی رنگ صورتی به قهوه‌ای ملایم، مرزی بین رژ گونه و سایه چشم خود ایجاد خواهید کرد. برای رسیدن به نتیجه‌ای مطلوب، در قسمت میانی پلک خود نیز کمی صورتی طلایی مات به کار ببرید تا رنگ‌ها تثبیت شوند. در مرحله نهایی نیز ریمل مژه و ابرو پایان‌بخش کار شما خواهند بود.

آرایش چشم جسورانه - 3. بهشت صورتی

4. دهه 60 کهکشانی

آرایش چشم جسورانه - 4. دهه 60 کهکشانی

اگر خط چشم دنباله‌دار همیشه مورد علاقه شما بوده است، این بار آن را با افزودن برخی عناصر یکپارچه دیگر، برجسته کنید. برای این کار نیاز دارید تا از رنگ‌های روشن و مطابق با پوست پلک خود استفاده کنید تا خط چشم شما جلوه بیشتری داشته باشد. برای پایه کار از قسمت داخلی پلک خود شروع کنید و با تیره‌تر کردن سایه، به گوشه بیرونی برسید. سپس، با خط چشم مایع ضدآب شروع به خلق خطوط دنباله‌دار روی قوس پلک خود کنید. این خطوط را همچنین از انتها چشم خود به سمت بالا بکشید تا چشمان شما کشیده‌تر دیده شوند. برای ایجاد یک ترکیب زیبا، کمی اکلیل برجسته به قسمت‌های درونی پلک خود بزنید و با یک نگین زیبای سواروسکی زیر ابرویتان را تزیین نمایید. در این طراحی استفاده از مژه‌های مصنوعی نتیجه زیباتری به همراه خواهد داشت.

4. دهه 60 کهکشانی

5. آبی اواسط دهه 90

5. آبی اواسط دهه 90

داشتن یک پالت متنوع با تونالیته‌های رنگی آبی و سبز برای این طراحی خاص، کلیدی است. با رنگ روشن آبی کمرنگ شروع کنید و تیره‌ترین رنگ آبی را در گوشه‌های خارجی و چین‌های اطراف چشم اضافه کنید. بعد از آن، رنگ براق آبی روشن را به وسط پلک‌های خود بزنید. خطوط سبز فیروزه‌ای را برای مژه‌های پایینی خود فراموش نکنید. برای تقویت جلوه رنگی آرایش خود، این خطوط سبز و آبی را تا امتداد چشم خود ادامه دهید و مقداری سایه دودی به عنوان خط چشم به کار ببرید. برای تکمیل کار خود از ریمل ضدآب استفاده کنید تا بعد از خشک شدن، آرایش شما را کثیف نکند.

5. آبی اواسط دهه 90

اکنون دیگر باید روح زیبایی خود را که در زیر لایه‌های احساسات شما پنهان شده بود، بانشاط نگه دارید و با تقویت مهارت‌های آرایشی خود وارد دنیای جدیدی به همراه ماسک صورت اجباری شوید. شما درباره این مدل از آرایش چشم جسورانه چه نظری دارید؟ چه ایده‌های دیگری برای داشتن ظاهری جذاب‌تر به همراه ماسک صورت در نظر دارید؟ دیدگاه‌ها و پیشنهادات خود در این زمینه را با ما و همراهان دینو به اشتراک بگذارید.

منبع: Allure

بیشتر بخوانید: نحوه آرایش زیر ماسک صورت برای حفظ سلامتی و زیبایی پوست

بیشتر بخوانید: ماسک‌های سفارشی لیدی گاگا برای ویروس کرونا و استایل متفاوت او در VMA 2020

امتیاز: 5.0 از 5 (1 رای)
کمی صبر کنید...
Avatar

نوشته شده توسط

Yet the diggers & the wanderers In their hopes of extracting that very sliver Of flaccid meaning Every so often migrate...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.