اعضای نسل آینده خاندان سلطنتی

تصاویری از بامزه‌ترین اعضای نسل آینده خاندان سلطنتی در سراسر جهان

وقتی صحبت از سلطنت باشد، عموما توجهات به سمت جانشینان بزرگسال جلب می‌شود. بیایید این بار به سراغ کودکان برویم. در ادامه برای تماشای تصاویری از بامزه‌ترین اعضای نسل آینده خاندان سلطنتی در سراسر جهان دینو را همراهی کنید.

بامزه‌ترین اعضای نسل آینده خاندان سلطنتی

در حالی که جهان همواره درگیر بازی قدرت و سیاست به خصوص در خاندان سلطنتی بوده، همواره توجهات از کودکان کوچک بامزه و شیرین دور شده است. در ادامه نگاهی به تصاویری از بامزه‌ترین اعضای نسل آینده خاندان سلطنتی در سراسر جهان خواهیم داشت. جالب است بدانید که حتی با تربیت اشرافی آن‌ها، این تصاویر ثابت می‌کنند که با کودکان واقعی سروکار داریم! آن‌ها همان بچه‌هایی هستند که هر روز در کنارمان می‌بینیم. کودکانی که مانند بقیه همکلاسی‌هایشان از چیزهای کوچک شگفت‌زده می‌شوند. این تصاویر جذاب و دوست‌داشتنی را با هم می‌بینیم.

پرنس جورج از بریتانیا

اعضای نسل آینده خاندان سلطنتی

شاید مشهورترین اعضای نسل آینده خاندان سلطنتی در جهان، پرنس جورج اولین فرزند ویلیام و کیت میدلتون، در رده سوم تاج و تخت انگلیس باشد. او به طور رسمی به عنوان پرنس جورج کمبریج شناخته می‌شود در حالی که فقط 6 سال دارد (متولد 22 ژوئیه 2013). وی در حال حاضر به همراه خواهر کوچک خود شاهزاده خانم شارلوت، به مدرسه توماس باترسی در لندن می‌رود. جورج عادت دارد که والدین خود را در انجام وظایف سلطنتی همراه کند. وی قبلا در سفرهای رسمی به کانادا و تورهای لهستان و آلمان به آن‌ها پیوسته است.

پرنسس شارلوت از کمبریج

اعضای نسل آینده خاندان سلطنتی - پرنسس شارلوت از کمبریج

پرنسس شارلوت از کمبریج متولد 2 مه 2015 به عنوان فرزند دوم ویلیام و کیت، در رده جانشینی تاج و تخت انگلیس چهارم است. پس از سال 2011 هنگامی که برادر کوچک‌ترش پرنس لوئیس به دنیا آمد، جایگاه شارلوت تغییر کرد. قانونی به نام قانون حل و فصل در سال 2011 اصلاح شد تا اطمینان حاصل شود که جانشینی تحت تاثیر جنسیت یا ازدواج با کاتولیک قرار نمی‌گیرد. قبل از این تغییر، یک دختر سلطنتی تنها در صورت عدم حضور فرزندان سلطنتی، وارث تاج و تخت بود. نام کامل این دختر کوچک شارلوت الیزابت دیانا از نسل مادر شاهزاده ویلیام، پرنسس دایانا است.

پرنس لوئیس از کمبریج

اعضای نسل آینده خاندان سلطنتی - پرنس لوئیس از کمبریج

پرنس لوئیس کوچک‌ترین فرزند کمبریج، پس از خواهر بزرگش شارلوت، در رده پنجم تاج و تخت انگلیس قرار دارد. لوئیس متولد 23 آوریل 2018 با نام کامل لوئیس آرتور چارلز است که قسمت چارلز نام او البته با ادای احترام به پدر ویلیام می‌باشد. این پسر کوچک شش پدربزرگ و مادربزرگ دارد. از جمله: نیکلاس ون کوتسم، گای پلی، هری آبری – فلچر، لیدی لورا مید، خانم رابرت کارتر و لوسی میدلتون. بر اساس وب سایت رسمی سلطنتی، همه آن‌ها دوستان نزدیک یا خانواده دوک و دوشس هستند؛ بنابراین، افراد زیادی چشم امید به پرنس لوئیس شیرین دارند.

آرچی مونتباتن – ویندسور از ساسکس

اعضای نسل آینده خاندان سلطنتی - آرچی مونتباتن - ویندسور از ساسکس

اولین و تنها فرزند شاهزاده هری دوک ساسکس، و مگان مارکل دوشس ساسکس، متولد ۶ مه ۲۰۱۹ و در خط جانشینی تاج و تخت بریتانیا هفتم است. اگر چه شاهزاده هری و مگان دیگر اعضای خانواده سلطنتی نمی‌باشند؛ اما، حق امتیاز فرزندشان آرچی به عنوان بخشی از نسل بعدی سلطنت، همچنان محفوظ است. اکنون این پسر کوچک دوست‌داشتنی مشهور به همراه پدر و مادرش در کانادا اقامت دارد.

پرنسس استل از سوئد

اعضای نسل آینده خاندان سلطنتی - پرنسس استل از سوئد

با 8 ساله شدن پرنسس استل از سوئد در 23 فوریه 2020، او دارای تعداد زیادی عناوین شد. به عنوان یک شاهزاده خانم و دوشس از Östergötland یکی از استان‌های سنتی واقع در جنوب این کشور، او بزرگ‌ترین فرزند ولیعهد ویکتوریا و شاهزاده دانیل، دوک وسترگوتلند است. استل در رده جانشینی تاج و تخت سوئد، درست بعد از مادرش و در رده دوم قرار دارد. هم اکنون پدربزرگش پادشاه کارل شانزدهم گوستاف، در راس سلطنت سوئد است. او در کاخ درتینگنولم واقع در خارج استکهلم اقامت دارد.

ولیعهد توفاآهو مانوماتاونگو از تونگا

اعضای نسل آینده خاندان سلطنتی - ولیعهد توفاآهو مانوماتاونگو از تونگا

تا به این جا توجه ما به اعضای نسل آینده خاندان سلطنتی اروپایی متمرکز بود؛ اکنون نگاهی به این ولیعهد دوست‌داشتنی و شیرین از تونگا می‌اندازیم. شاهزاده توفاآهو مانوماتاگونو ، فرزند ولیعهد تاپوتوآ و پرنسس سینااکاکالا در 10 مه 2013 در اوکلند نیوزیلند به دنیا آمده و در ردیف تاج و تخت تونگا (کشوری در اقیانوس آرام جنوبی) در رده دوم قرار دارد. او در حال حاضر در کنار والدین خود به عنوان عضو خانواده سلطنتی خدمت می‌کند و در میزبانی برنامه‌هایی مانند روز جهانی خانواده این کشور حضور دارد.

پرنسس آمالیا از لوکزامبورگ

اعضای نسل آینده خاندان سلطنتی - پرنسس آمالیا از لوکزامبورگ

پرنسس آمالیا گابریلا ماریا ترزا از ناسائو در سال 2014 از شاهزاده فلیکس و پرنسس کلر لوکزامبورگ متولد شد. او در ردیف جانشینی سوم است. در خط تاج و تخت قبل از او عمویش گیلوم، دوک ارشد و پدرش قرار دارند.

پرنس وینسنت و پرنسس جوزفین از دانمارک

پرنس وینسنت و پرنسس جوزفین از دانمارک

این اعضای نسل آینده خاندان سلطنتی از دانمارک بسیار دوست‌داشتنی هستند. دوقلوهای 9 ساله (متولد 8 ژانویه 2011) به ترتیب سومین و چهارمین فرزند والدین ولیعهد فردریک و ولیعهد مری می‌باشند. وینسنت در خط تاج و تخت چهارم و جوزفین در رده پنجم قرار دارد. پدر و خواهران و برادران بزرگ‌تر، آن‌ها را در خط جانشینی مقدم می‌دانند. جوزفین به عنوان کنتس مونپزات و وینسنت کنت مونپزات است.

پرنس الکساندر از سوئد

پرنس الکساندر از سوئد

الکساندر نه تنها شاهزاده بلکه عنوان دوک Södermanland در سواحل جنوب شرقی سوئد را نیز در اختیار دارد. او با سه سال سن فرزند بزرگ شاهزاده کارل فیلیپ و پرنسس صوفیا و نوه پادشاه کارل شانزدهم گوستاو است. شاهزاده الکساندر در رده پنجم تاج و تخت سوئد و دقیقا مانند پرنسس استل در ردیف دوم جانشینی پادشاهی سوئد قرار دارد.

پرنس ژاک و پرنسس گابریلا از موناکو

پرنس ژاک و پرنسس گابریلا از موناکو

دوقلوهای خاندان سلطنتی موناکو شاهزاده ژاک (ژاک هونوره رانییر گریمالدی) و پرنسس گابریلا (گابریلا تریس ماری گریمالدی) با جذابیت بیش از حد خود، قلب‌های کشورشان را تسخیر کرده‌اند. آن‌ها فرزندان شاهزاده آلبرت دوم و پرنسس شارلین هستند. شاهزاده ژاک در رده نخست تاج و تخت مونگاسک (همچنین به عنوان وارث ظاهری نیز شناخته می‌شود)، در حالی که گابریلا در رده دوم قرار دارد. طبق رسوم سلطنت، بچه‌های پنج سال به بالا اغلب در مراسماتی مانند Sainte Devote شرکت کرده و در ملا عام حضور پیدا می‌کنند.

نظر شما درباره بامزه‌ترین اعضای نسل آینده خاندان سلطنتی در جهان چیست؟ دیدگاه‌های خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: Reader’s Digest

بیشتر بخوانید: رنگ نارنجی برای خانواده سلطنتی : چرا مگان مارکل و کیت میدلتون رنگ نارنجی نمی‌پوشند؟

بیشتر بخوانید: آیا تا به حال اندیشیده‌اید پرستار بچه های سلطنتی چه ضوابط و شرایطی را باید رعایت کنند؟

امتیاز: 4.7 از 5 (7 رای)
کمی صبر کنید...
Avatar

نوشته شده توسط

Yet the diggers & the wanderers In their hopes of extracting that very sliver Of flaccid meaning Every so often migrate...

۱۰ دیدگاه

  1. Avatar محسن گفت:

    اگر منظورت از مال خودمون کو خوانواده پهلوی هست اونا همه دماغ گنده هستند دماغاشون احتیاج جدی به عمل داره

  2. Avatar نیایش گفت:

    اینا خوشگل بودن ولی بامزه نبودن

  3. Avatar کاوه گفت:

    تو این عکس ها آمالیا بامزه تر به نظر می رسه.
    اما در کل زیاد بامزه نبودند و بچه های خیلی بامزه تری دیده ام.

    • Avatar لیلا میرزاخان گفت:

      هر موجودی وقتی بچه و کوچیک باشه دوست داشتنیه. روح پاکشونه ک جذابه ن ظاهرشون مرسی از نظر خوبتون 👍🏼

  4. Avatar blah گفت:

    نظرم اینه که متاسفم! پس مال خودمون کو؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.