بازی‌های برتر سپتامبر 2019

جدیدترین بازی‌های برتر سپتامبر 2019 منتشر شده در Switch ،PS4 ،Xbox One و PC

سپتامبر امسال، ماهی پر از شمشیر، اسلحه و بسکتبال خواهد بود. در ادامه با معرفی جدیدترین بازی‌های برتر سپتامبر 2019 منتشر شده در Switch ،PS4 ،Xbox One و PC با دینو همراه باشید.

معرفی جدیدترین بازی‌های برتر سپتامبر 2019

ما به ماه سپتامبر رسیده‌ایم. این بدان معناست که فصل‌ها در سراسر دنیا در حال تغییر هستند. این تغییر در جدیدترین بازی‌های برتر سپتامبر 2019 نیز اتفاق می‌افتد. در ادامه ما نسخه‌های جدیدی از این بازی‌ها را به شما معرفی خواهیم کرد. شما می‌توانید با گسترش یخبندان Monster Hunter World یک عقب‌نشینی برفی را پشت سر گذاشته یا با The Legend of Zelda: Link’s Awakening، از جزیره فرار کنید. همچنین می‌توانید در خانه بمانید و با NBA 2K20 به زمین بسکتبال بروید. در نهایت طرفداران تیراندازی می‌توانند Locust in Gears 5 یا Calypso Twins در Borderlands 3 را به خدمت بگیرند. انتخاب با شماست.

Monster Hunter World: Iceborne

عرضه شده در: PS4 ،Xbox One

انتشار: 6 سپتامبر

بازی‌های برتر سپتامبر 2019 Monster Hunter World: Iceborn

Iceborne منطقه جدید Hoarfrost Reach را به دنیای جدید خود اضافه می‌کند. جایی که پر از برف، یخ و هیولاهای جدید می‌شود تا آن‌ها را از بین ببرید. این نسخه جدید برای کسانی از شما که قبلا بهترین شکارهای رتبه بالا را کسب کرده‌اید، یک سطح دشواری Master Rank را اضافه می‌کند. اگر هنوز کاوش در قسمت اصلی بازی را به پایان نرسانده‌اید، نگران نباشید. هنوز هم می‌توانید ببینید برخی از هیولاهای مورد علاقه طرفداران به آن قسمت از بازی اضافه شده است.

NBA 2K20

عرضه شده در: PS4, Xbox One, PC, Switch

انتشار: 6 سپتامبر

بازی‌های برتر سپتامبر 2019 NBA 2K20

بازی بسکتبال 2K امسال دوز معمول حالت‌هایی مانند MyCareer ،MyGM ،MyLeague و MyTeam را ارائه می‌دهد. بزرگ‌ترین مورد، اول بازی است. شما بالاخره می‌توانید مثل همه تیم‌های 12 WNBA بازی کنید. اگر از زمین بسکتبال خسته شدید و به استراحت نیاز داشتید، روش‌های مختلف زیادی برای صرف وقت و پول در جعبه‌های گنج و شرط‌بندی در این بازی وجود دارد.

Gears 5

عرضه شده در: Xbox One, PC

انتشار: 10 سپتامبر

بازی‌های برتر سپتامبر 2019 Gears 5

Gears 5 روی «کیت دیاز» تمرکز دارد. همانطور که او خاستگاه Locust را کشف می‌کند، پیرامون تاریخ خانواده خود بیشتر می‌آموزد. این بازی گزینه‌های استاندارد بازی عملیات جنگی و چند نفره را ارائه می‌دهد؛ اما این بار، تغییرات زیادی در حالت‌های دیگر ایجاد شده است.

حالت Horde به هر شخصیت توانایی‌های منحصر به فرد و حملات نهایی را می‌دهد. حتی یک جفت کاراکتر از Halo: Reach در ترکیب وجود دارد. شخصیت‌ها همچنین در حالت جدید Escape، یک همکاری مشترک سه نفره را تجربه می‌کنند که در آن مجبور هستند آشیانه‌های Locust را نابود کنند.

Borderlands 3

عرضه شده در: PS4, Xbox One, PC

انتشار: 13 سپتامبر

Borderlands 3

در Borderlands 3 نیز شخصیت‌های جدیدی وجود دارد که می‌توانید آن‌ها را بررسی کنید. Amara the Siren ،Moze Gunner ،Zane the Operative و FL4K the Beastmaster شکارچیان Vault برای ماجراجویی‌های شما هستند. در این نسخه شما فقط به دنبال Vaultها در Pandora نیستید. برای اولین بار، می‌توانید به سیارات دیگر در کنار پناهگاه سوم سفر کنید. طبق معمول، انتظار داشته باشید که هنگام مبارزه با دوقلوهای شرور Calypso، مقدار مسخره‌ای اسلحه پیدا کنید.

The Legend of Zelda: Link’s Awakening

عرضه شده در: Switch

انتشار: 20 سپتامبر

The Legend of Zelda: Link's Awakening

این بازی، نسخه بازسازی شده Link’s Awakening در Game Boy است. این نسخه داستان و سیاه‌چال‌های مشابه نسخه قبلی را در سراسر جزیره کوهولینت به شما ارائه می‌دهد. این در حالیست که بازی دارای یک سبک هنری کاملا تازه، موسیقی متن دوباره جدید و حتی ویرایشگر مخصوص سیاه‌چال می‌باشد. روی یک Amiibo ضربه بزنید. شما می‌توانید مینی‌بازی‌ها و اتاق‌های اضافی را برای آن سازنده سیاه چال باز کنید.

آینده جدیدترین بازی‌های برتر سپتامبر 2019

سپتامبر به تازگی آغاز شده است. علاوه بر بازی‌های ذکر شده در اینجا، Catherine: Full Body و Final Fantasy VIII Remastered نیز در فهرست جدیدترین بازی‌های برتر سپتامبر 2019 پیشرو هستند. هر دو آن‌ها در سه‌شنبه 3 سپتامبر منتشر می‌شوند. در هفته آینده نیز، نسخه‌های جدیدی از بازی‌های کمتر شناخته شده مانند GreedFall و Blasphemous معرفی خواهند شد.

نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

بیشتر بخوانید: برترین بازی‌های آگوست 2019 که به تازگی منتشر شده‌اند را بشناسید

بیشتر بخوانید: بازی‌های بی‌هدف اوقات بیکاری در هنگام نوشتن تکالیف مدرسه نیز به دردتان می‌خورند!

بدون امتیاز
کمی صبر کنید...
Avatar

نوشته شده توسط

Yet the diggers & the wanderers In their hopes of extracting that very sliver Of flaccid meaning Every so often migrate...

یک دیدگاه

  1. Avatar کافه گیم گفت:

    ممنون از این مطلب کاربردی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.