صندلی غیرعادی پست مدرن

صندلی غیرعادی پست مدرن توصیفی از یک اثر هنری با سبکی جدید

این روزها با ظهور طراحی‌های ساختارشکن در عرصه‌های مختلف هنری، می‌توانیم شاهد ایده‌های بسیار متفاوتی باشیم که با معرفی سبک‌های جدیدی همراه هستند. با توجه به این موضوع، طراحی صندلی غیرعادی پست مدرن توصیفی از یک اثر هنری با سبکی جدید را در ادامه با همراهی دینو ببینید.

صندلی غیرعادی پست مدرن

صندلی غیرعادی پست مدرن Varier Ekstrem برای ایجاد واکنش‌های شدید بصری ساخته شده است. طراح خلاق این اثر هنری جدید با نام «تریه اکستروم» (Terje Ekstrøm) مشخصا به برانگیختن حس زیبایی‌شناسی افراد و همچنین به چالش کشیدن باورهای عمومی آن‌ها در زمینه هنر پست مدرن علاقه‌مند می‌باشد. طراحی او قرار است ترکیبی از شوک بصری و لذت هنری را به طور کامل فراهم کند و ارزش‌های فعلی را زیر سوال ببرد. این صندلی به همان میزان که پویا و جذاب به نظر می‌رسد، با راحتی زیاد خود می‌تواند آرام‌بخش و خواب‌آور نیز باشد. بنابراین باید در انتخاب مکانی که میزبان این اثر خلاقانه خواهد بود دقت کنید. هیچ کس نمی‌خواهد وسط کلاس‌های آنلاین خود احساس خواب‌آلودگی کند!

صندلی غیرعادی پست مدرن توصیفی از یک اثر هنری با سبکی جدید

Ekstrem به لطف طراحی لوله‌ای شکل خود، از یک نمای بصری کاملا جسورانه برخوردار است. این صندلی تجربه نشستن را به ابتدایی‌ترین شکل ممکن خلاصه کرده و سپس آن را با ستون‌های بالشتکی ضخیم منحنی شکل و تلاقی قدرتمند آن‌ها به صورت اغراق شده‌ای تعریف می‌کند. این روند ویژه در طراحی، حس یک صندلی راحت برای نشستن را به مخاطب منتقل خواهد کرد. هر کدام از ستون‌های لوله‌ای از زمین آغاز می‌شوند و با حرکت و ادغام خود منشعب شده و در ادامه به پایه‌های صندلی تبدیل می‌شوند. این حرکت بیانگر همان حس پویایی در طراحی است. چیزی که در نگاه اول پوچ به نظر می‌رسد؛ اما، در نهایت مفهومی کامل برای نشستن خواهد بود.

طراحی ویژه

هر یک از این صندلی‌ها دارای یک قاب و اسکلت داخلی از جنس استیل ضدزنگ هستند که با فوم PU پوشانده شده و جذابیت نرمی به تجربه نشستن روی آن می‌بخشد. اعضای فومی این اثر به صورت جداگانه با پارچه پشمی بافته شده سفارشی روکش می‌شوند که به آن قابلیت تنفس و انعطاف‌پذیری بیشتری می‌دهد و باعث می‌شود بافت پارچه هنگام نشستن روی آن به طور طبیعی کشیده شود و روکش صندلی آسیب نبیند. این صندلی در شش رنگ از ترندهای روز «پنتون» (Pantone) تولید شده است. این رنگ‌ها شامل: مشکی کلاسیک، خاکستری روشن، سبز تیره، عنابی (شرابی)، زرد گوگردی و نارنجی کدر هستند. با این حال در صورت تمایل می‌توانید سایر رنگ‌ها را نیز متناسب با سلیقه خود انتخاب کنید.

صندلی غیرعادی پست مدرن - رنگ نارنجی کدر و فضایی دوستانه
صندلی غیرعادی پست مدرن - رنگ عنابی و فضای کلاسیک
صندلی غیرعادی پست مدرن - رنگ مشکی و ایجاد تضاد در فضاهای مینیمال
صندلی غیرعادی پست مدرن - رنگ قرمز و انرژی فضاهای شاد
صندلی غیرعادی پست مدرن - رنگ مشکی و دکوراسیون صنعتی
صندلی غیرعادی پست مدرن - زاویه کناری
فضایی مینیمال با طراحی جدید
رنگ‌های متنوع متناسب با ترند روز پنتون

به نظر شما آیا این صندلی غیرعادی پست مدرن می‌تواند توصیفی از یک اثر هنری با سبکی جدید باشد؟ نظر شما در این باره چیست؟ دیدگاه‌های ارزشمند خود در این زمینه را با ما در میان بگذارید.

منبع: Yanko Design

بیشتر بخوانید: صندلی راحتی ذن بهترین انتخاب مبلمان برای تجربه آرامش بعد از یک روز خسته کننده

بیشتر بخوانید: طراحی مبلمان ویژه هنرمندان با هدف ارضای عشق به هنر مخاطب

امتیاز: 5.0 از 5 (1 رای)
کمی صبر کنید...
Avatar

نوشته شده توسط

Yet the diggers & the wanderers In their hopes of extracting that very sliver Of flaccid meaning Every so often migrate...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.