طراحی خیالی و مفهومی کاناپه

طراحی خیالی و مفهومی کاناپه و مبل‌هایی که نمی‌توان در برابر جذابیت آن‌ها مقاومت کرد!

امروزه مبل‌ها به جای یک قطعه مجسمه خشک، به وسیله‌ای برای راحتی کاربران تبدیل شده‌اند. بسیاری از ما مطمئنا روی مبل‌هایمان به خوردن، خوابیدن، بازی کردن و اساسا فقط زندگی کردن، پرداخته‌ایم. پس باید این وسیله با نقش مهمی که در زندگی ما دارد، کاربرد متناسبی نیز داشته باشد. طراحی خیالی و مفهومی کاناپه و مبل‌هایی که نمی‌توان در برابر کشش آن‌ها مقاومت کرد، نمونه‌هایی هستند که به شما اطمینان می‌دهند شایسته نیازتان باشند. این مبل‌های راحتی به عنوان قسمت زیبا و مرکزی خانه، بسیار نوآورانه ساخته شده‌اند. در ادامه با دینو همراه باشید.

طراحی خیالی و مفهومی کاناپه

یک مبل خوب واقعا می‌تواند زندگی شما را بهتر کند. به سادگی در لطافت نرم آن فرو بروید و بگذارید همه نگرانی‌های شما را پاک کند. سر خود را روی آن بگذارید و مدتی در اتاق استراحت کنید. فرقی ندارد که در فضای منزل یا محل کار باشید، همه ما به تعدادی مبل بسیار راحت و فوق‌العاده مخملی برای استراحت احتیاج داریم. در این جا ما برخی از بهترین نمونه‌ها را برای شما گردآوری کرده‌ایم. در ادامه طراحی خیالی و مفهومی کاناپه و مبل‌هایی که نمی‌توان در برابر جذابیت آن‌ها مقاومت کرد را با هم می‌بینیم.

Kateryna Sokolova

طراحی خیالی و مفهومی کاناپه - Kateryna Sokolova
طراحی خیالی و مفهومی کاناپه - مبل کپسولی

مبل کپسولی توسط «کاترینا سوکولوا» (Kateryna Sokolova) یک پناهگاه امن بیضی شکل است. طراحی شبیه به پیله آن، حریم شخصی شما را بدون توجه به مکانی که در آن هستید، حفظ می‌کند. به سراغ آن بروید و دنیای شخصیتان را در امنیت تجربه کنید. فضاهای شلوغ اداری نیاز به طرح‌های این چنینی دارند تا حریم شخصی در فواصلی مناسب رعایت شود.

Evan Fay

طراحی خیالی و مفهومی کاناپه - Evan Fay
طراحی خیالی و مفهومی کاناپه - Lawless

مبل «بی‌قانون» (Lawless) توسط «ایوان فی» (Evan Fay)، پیچ و تاب کاملی از ذهن است. جنجالی از توده‌های چرخان که بر روی پایه‌ای فلزی خودنمایی می‌کند. حس خاصی که در مورد آن وجود دارد فقط باعث می‌شود بخواهید به درون آن شیرجه بزنید.

Seungji Mun

طراحی خیالی و مفهومی کاناپه - Seungji Mun

«سونگی مون» (Seungji Mun) در تلاش برای آگاهی بیش‌تر درباره تعداد فزاینده سگ‌های بی‌خانمان، مبل «خانه سگ» (Dog House) را برای افزایش سازگاری بین انسان و حیوانات خانگی آن‌ها طراحی کرده است.

Benjamin Guedj

طراحی خیالی و مفهومی کاناپه - Benjamin Guedj

اگرچه این مجسمه صندلی توسط «بنجامین گوج» (Benjamin Guedj) هنوز یک ایده مفهومی است، اما نمی‌توان در برابر راحتی مشخصی که رول‌های لوله‌ای و دسته نیمه دایره‌ای آن به نمایش می‌گذارند، مقاومت کرد. ناگفته نماند که رنگ سبز مخملی آن نیز بسیار چشم‌نواز است.

Verpan

طراحی خیالی و مفهومی کاناپه - Verpan

مبل «برگ شبدر» (Cloverleaf) توسط «ورپن» (Verpan)، همان طور که از نام آن پیداست، شبیه یک شبدر است. این کاناپه جذاب، مانند بلوک‌های لگو ساخته شده است.

Wei He

طراحی خیالی و مفهومی کاناپه - Wei He

«صدف حلزونی» (The Conch) توسط «وی هی» (Wei He) برای غرق شدن کامل شما در کتاب مورد علاقه‌تان طراحی شده است! با داشتن یک قفسه نگهداری در پایین آن، می‌توانید تمام کتاب‌های مهم‌تان را در دسترس خود داشته باشید. ناگفته نماند، این صندلی به عنوان برنده جایزه مفهومی Red Dot Design کاملا با خطوط بدن شما مطابقت دارد.

Poritz & Studio

طراحی خیالی و مفهومی کاناپه - Poritz & Studio

«تخت آونگی» (Swing Bed) توسط «پوریتز و استودیو» (Poritz & Studio) احتمالا یکی از موارد مورد علاقه بیش‌تر افراد باشد. کاناپه‌ای که تاب می‌خورد؟ شما می‌توانید به راحتی روی آن لم داده و به آرامی خود را تاب بدهید. این کاناپه الهام گرفته از «ننو» بدون آن گره‌های کوچک آزاردهنده است.

Afra & Tobia

طراحی خیالی و مفهومی کاناپه - Afra & Tobia

یک سیم فلزی کشیده شده در سرتاسر چرم قهوه‌ای. مبل «سوریانو» (Soriano) توسط «افرا و توبیا» (Afra & Tobia) بیش‌تر یک شاهکار هنری است تا یک مبل. گرچه آن‌ها قول داده‌اند که کاملا راحت باشد!

Natalia Komarova

طراحی خیالی و مفهومی کاناپه - Natalia Komarova
طراحی خیالی و مفهومی کاناپه - Shell

مبل «صدف» (Shell) دارای دو دهانه کوچک در ابتدا و انتهای ساختار خود است. این ایده احتمالا آن را به سرگرم کننده‌ترین منطقه بازی برای یک گربه خانگی تبدیل می‌کند. طراحی توسط «ناتالیا کوماروا» (Natalia Komarova).

Christian Vivanco

Christian Vivanco

«فلیکس» (Felix) یک مبل مینیاتوری با سایبان مسحور کننده است که از طراحی‌های معماری مکزیکی دهه 1950 توسط «کریستین ویوانکو» (Christian Vivanco) الهام گرفته شده است.

Ihor Havrylenko

Ihor Havrylenko

«د مدیچی» (De Medici) توسط «ائور هاورلنکو» (Ihor Havrylenko) به همان اندازه که از نام آن برمی‌آید، باشکوه است. با داشتن پشتی و نشیمن‌گاهی که در پارچه‌ای بسیار جالب و متنوع پیچیده شده و با پایه‌های مسی، این مبل سزاوار رفتار سلطنتی است.

KiBiSi

KiBiSi

مبل آجری توسط طراحان کپنهاگ KiBiSi از بالش‌های انباشته شده با دکمه‌های سفت فیبری ساخته شده است.

Noe Duchaufour Lawrance & Cara Woodhouse Interiors

Noe Duchaufour Lawrance & Cara Woodhouse Interiors

میز «بروگزه» (Borghese) با عنوان «مبل ناشناس» شناخته می‌شود. این طراحی با الهام از کاج‌های چتری در باغ ویلای بورگزه در رم توسط «لا چنس» (La Chance) ساخته شده است.

Biwei Pan

Biwei Pan
SHO

فقط با چند قدم ساده، «شو» (SHO) توسط «بیوی پان» (Biwei Pan)، فقط در چند لحظه از یک مبل به تخت تبدیل می‌شود! در این طرح از یک قاب فلزی منحصر به فرد استفاده شده است که می‌تواند یک تشک لاتکس با اندازه دوقلو را در حالت عمودی قرار دهد. به طوری که برای نشستن و مطالعه مناسب باشد.

Fien Muller & Hannes Van Severen

Fien Muller & Hannes Van Severen

مجموعه مبلمان عکاس هلندی، «فین مولر» (Fien Muller) و هنرمند «هانز وان سورن» (Hannes Van Severen) در استفاده از چرم ساده، بسیار مینیمالیستی و زیبا است.

Micheal K Chen

Micheal K Chen

کاناپه «مریک» (Merrick) طراحی شده توسط معمار «مایکل کی چن» (Micheal K Chen) از یک رویکرد جدید و جالب استفاده کرده است. این طراحی برای ایجاد کانونی که توجه شما را جلب نماید، با خطوط بازی می‌کند.

Artur de Menezes

Artur de Menezes

تجلی ادراک امواج دریا کاری از «آرتور د منزز» (Artur de Menezes) را در تصویر مشاهده می‌کنید. این اثر سیاحتی در تعادل تنهایی در سکوت و رقصیدن با حرکت دریا است. روی این مبل شما از جهان جدا شده‌اید در حالی که سر و صداهای درونیتان هنوز در اطراف شما وجود دارند.

نظرات خود را درباره طراحی خیالی و مفهومی کاناپه و مبل‌هایی که نمی‌توان در برابر کشش آن‌ها مقاومت کرد، با ما و خوانندگان دینو به اشتراک بگذارید.

منبع: Yankodesign

بیش‌تر بخوانید: 5 نام تجاری برتر مبلمان پایدار و بی نظیر در اروپا را بشناسید

بیش‌تر بخوانید: مبله کردن پایدار: چگونگی چیدمان صحیح خانه با رعایت اصول طراحی پایدار

امتیاز: 3.7 از 5 (3 رای)
کمی صبر کنید...
Avatar

نوشته شده توسط

Yet the diggers & the wanderers In their hopes of extracting that very sliver Of flaccid meaning Every so often migrate...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.