10 فیلم فوق‌ العاده که به شما کمک می کند بچه ها را بهتر درک کنید

فیلم‌های مربوط به کودکان همیشه لطیف‌ترین احساسات ما را برمی‌انگیزد؛ مثل میل به مراقبت، درک، و واقعاً مهربان بودن. این موضوع به این دلیل است که این فیلم ها به ما کمک می‌کنند تا افکار و احساسات بچه ها را درک کنیم.

در این مطلب، قصد داریم برای همه کسانی که علاقه‌مند به یادگیری بیشتر در مورد نحوه درک بچه ها هستند، تعدادی فیلم عالی و مرتبط معرفی کنیم.

10فیلم عالی در مورد بچه‌ها:

Inside Out(درون و بیرون)

درون و بیرون

رایلی، یک دختر مدرسه‌ای 11 ساله عادی است. مانند هر فرد عادی، پنج احساس اساسی بر او حاکم است: شادی، غم، ترس، خشم و انزجار. این احساسات با خوشحالی در کنار هم زندگی می‌کنند، تا زمانی که دختر و والدینش به شهر دیگری نقل مکان می‌کنند و باید با مدرسه جدید سازگار شود. این موضوع بی نظمی کامل را در سر و احساسات رایلی ایجاد می‌کند. برای خوشحال کردن دوباره او، احساسات باید یاد بگیرند که با هم کار کنند. این کارتون نشان می‌دهد که خلق و خوی ما چقدر بر رفتار ما تأثیر می‌گذارد. همچنین به ما کمک می‌کند تا با نگاه کردن به درون بچه ها درک کنیم که چگونه فکر می‌کنند و چه احساسی دارند.

Moonrise Kingdom(پادشاهی طلوع ماه)

Moonrise Kingdom(پادشاهی طلوع ماه)

در این فیلم، چند نوجوان از دست سرپرستان بزرگسال خود فرار می‌کنند. سام که پیشاهنگی یتیم است، شخصیت پیچیده‌ای دارد. پدر و مادر رضاعی او و دیگر پیشاهنگان پسر او را درک نمی‌کنند. سوزی، دوست او، یک دختر 12 ساله محتاط است. بچه‌ها خیلی عجیب رفتار می‌کنند، اما بعداً مشخص می‌شود که هر دوی آنها فقط به دنبال جایی برای شادی هستند. این فیلم کملا خانوادگی است، بنابراین پس از تماشای آن قطعاً احساسات مثبت زیادی خواهید داشت.

August Rush(آگوست راش)

(آگوست راش)

ایوان تیلور در یک یتیم‌خانه زندگی می‌کند و توانایی منحصربه‌فردی برای شنیدن موسیقی دارد. پدر و مادر او نوازنده هستند، اما نمی‌دانند پسرشان زنده است. ایوان از یتیم خانه فرار می‌کند و به نیویورک می‌رود؛ جایی که معتقد است مادر و پدرش را پیدا خواهد‌کرد. در همین حال، مادر او متوجه می‌شود که پسرش مرده به دنیا نیامده‌است و به دنبال او می‌گردد. این فیلم بسیار تأثیرگذار است و موسیقی متن آن عالی است؛ بنابراین هرگز از تماشای آن پشیمان نخواهید شد.

Oliver Twist(الیور توئیست)

OliverTwist، یک فیلم برای درک بچه ها

الیور توئیست یتیمی است که در یک کارگاه بزرگ شد، اما نتوانست آزار و اذیت‌های سرپرستان خود را تحمل کند. او به لندن گریخت و در آنجا با گروهی از جیب‌بران زیر سن قانونی آشنا شد. پسر در همان اولین دزدی خود شکست می‌خورد، اما آقای براونلو، آقایی که او را دستگیر کرد، تصمیم می‌گیرد الیور را در زندان نیندازد، بلکه او را به خانه ببرد.

Twigson(تویگسون)

Twigson، یک فیلم برای درک بچه ها

جونیور، پسر کوچک تیزهوش و شیطون، از شهر به روستا نقل مکان می‌کند و هنوز هیچ دوستی در آنجا پیدا نکرده‌است. یک روز، در حالی که مشغول بازی در انبوهی از شاخه‌های درختی قدیمی است، یک شاخه جالب پیدا می‌کند که تبدیل به Twigson، دوست خیالی جدید او می‌شود. جونیور و Twigson زمانی را با هم می‌گذرانند و در حالی که والدین پسر کار می‌کنند سرگرم می‌شوند. اما آیا واقعاً یک دوست خیالی می‌تواند جایگزین مادر و پدر شود؟

The Book Thief(دزد کتاب)

دزد کتاب،یک فیلم برای درک بچه ها

این داستان در مورد لیزل نه ساله است که درست قبل از جنگ‌ جهانی دوم به مونیخ نقل مکان می‌کند و با والدین رضاعی خود در آنجا زندگی می‌کند. آنها به او می‌آموزند که چگونه بخواند و کتاب‌ها به بخشی جدایی‌ناپذیر از زندگی او تبدیل می‌شوند. بنابراین، او شروع به سرقت آنها می‌کند. خواندن تنها راهی است که او می‌تواند بفهمد در اطرافش چه می‌گذرد؛ آزار و اذیت یهودیان، جنبش ضد فاشیستی، تحقیر و گرسنگی. لیزل با کمک کتاب‌ها بر تمام محرومیت‌های جنگ غلبه می‌کند و برای خودش داستان می‌نویسد.

Chorus(گروه کر)

Chorus

این فیلم، درباره کودکانی با شخصیت پیچیده و زندگی پر از سختی است. کلمنت ماتیو یک معلم جدید در موسسه‌ای شبانه‌روزی است. برخلاف سایر معلمان، او پشت نقاب بی‌تفاوتی پنهان نمی‌شود، بلکه سعی می‌کند بچه‌های بیچاره را بهتر درک کند و یک بخش کر در پانسیون تأسیس می‌کند. این عمل در نهایت زندگی یکی از پسران را تغییر می‌دهد. -به او کمک می‌کند استعداد منحصر به فرد خود را کشف کند. این فیلم به وضوح نشان می‌دهد که یک قلب بزرگ و بخشنده می‌تواند به روح حتی بی‌حوصله‌ترین کودکان هم نفوذ کند.

TomSawyer(تام سایر)

TomSawyer(تام سایر)،یک فیلم برای درک بچه ها

این فیلم تنها یکی از چندین اقتباس از یک داستان کودکانه در مورد دو مشکل‌ساز کوچک، تام و هاک است. روز معمول آنها شامل دزدی سیب، شوخی با بزرگسالان، ماهیگیری و بازی دزدان دریایی است. با این حال، یک بار پسران به گورستانی می‌روند، جایی که شاهد جنایتی مرموز می‌شوند که ماجراجویی‌های باورنکردنی آنها را آغاز می‌کند. تماشای این فیلم برای خانواده پیشنهاد می‌شود.

Boyhood(بچگی)

Boyhood

ریچارد لینکلیتر، کارگردان این فیلم، آن را در طی 12 سال فیلمبرداری کرد. از سال 2002 شروع شد و زندگی یک خانواده را در طول سالها به تماشاگران نشان داد. شخصیت اصلی میسون جوان است که در ابتدای داستان شش ساله بود. پسر متوجه می‌شود که همه چیز در اطرافش تغییر می‌کند؛ مثل پدر و مادرش، زندگی اش، خودش. این موضوع او را به نتیجه‌گیری‌های عمیق و عمیق‌تری از واقعیت اطراف می‌رساند.

Dead Poets Society(انجمن شاعران مرده)

Dead Poets Society(انجمن شاعران مرده) ، یک فیلم برای درک بچه ها

هفت مرد جوان وارد آکادمی ولتون، یک مدرسه شبانه‌روزی برای نخبگان آمریکایی می‌شوند. در همان روز اول تحصیل، آنها با جان کیتینگ(رابین ویلیامز) آشنا می‌شوند- یک معلم جدید، که روش های او بسیار دور از روش‌های مورد قبول آکادمی است. معلم زیبایی شعر را به شاگردانش نشان می‌دهد و آنها را تشویق می‌کند تا زندگی خود را فوق‌العاده کنند. این داستان امیدها و انتظارات و اهمیت افرادی است که به ما چیزهای عاقلانه می‌آموزند.

به نظر شما فیلم ها تا چه اندازه برای درک بچه ها کمک‌‌کننده هستند؟ آیا فیلم‌های دیگری با این مضمون می‌شناسید؟نظرات و پیشنهادات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

امتیاز: 5.0 از 5 (1 رای)
کمی صبر کنید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.