فیلم باربی

اکران همزمان فیلم باربی و فیلم اوپنهایمر در سینماهای جهان

همانطور که می‌دانید دو فیلم باربی و اوپنهایمر قرار است در ۲۱ جولای به طور همزمان در سینماهای جهان اکران شوند. این اتفاق، اختلافی بین کریستوفر نولان (کارگردان Oppenheimer) و Warner Bros (استودیوی ساخت فیلم باربی) ایجاد کرده است. اما چرا این دو فیلم مهم در یک روز اکران خواهند شد؟ آیا این اتفاق تصادفی بوده یا یک برنامه‌ریزی از سوی برادران وارنر بود؟

باربی یکی از موردانتظارترین فیلم‌های سال است. این فیلم داستان لایو اکشن عروسک‌های باربی و کن را روایت می‌کند. این فیلم با بازی بازیگران و ستاره‌هایی چون مارگو رابی، رایان گاسلینگ، ویل فرل، کیت مک کینون، انکوتی گاتوا، مایکل سرا، سیمو لیو، آمریکا فررا و دوآ لیپا و موسیقی متن مارک رونسون ساخته شده است.

فیلم باربی

از سوی دیگر فیلم اوپنهایمر با بازی کیلین مورفی، رابرت داونی جونیور و امیلی بلانت، داستان فیزیکدان نظری آمریکایی و نقش او در ساخت بمب اتمی را روایت می‌کند. این فیلم که توسط نولان ساخته شده، یکی از هیجان‌انگیز‌ترین و موردانتظارترین فیلم‌های امسال است.

فیلم اوپنهایمر

باربی و اوپنهایمر هم از نظر زیبایی‌شناسی و هم از نظر موضوع متضاد هستند. یکی یک کمدی رنگارنگ درباره عروسک‌های محبوب دوران کودکی است. دیگری یک درام جنگی تلخ درباره فیزیکدان جی رابرت اوپنهایمر و کار او در توسعه بمب اتمی از طریق پروژه منهتن است. اما این فیلم‌ها چند چیز مشترک هم دارند. برای مثال هر دو توسط کارگردانان تحسین‌شده‌ای ساخته شدند و طرفداران زیادی پیدا کرده‌اند. به طور کلی هر دو فیلم باربی و اوپنهایمر جذاب، خیره‌کننده و از نظر بصری متمایز به نظر می‌رسند. از سوی دیگر همزمانی اکران این دو فیلم مهم، باعث ایجاد یک رقابت بین آن‌ها خواهد شد و باید ببینیم که در این رقابت چه فیلمی بیشتر مورد توجه بینندگان قرار خواهد گرفت. شما منتظر کدام یک از دو فیلم Barbie و Oppenheimer هستید؟ به نظر شما کدام یک بیشتر مورد توجه و رضایت بینندگان قرار خواهند گرفت؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

بیشتر بخوانید: بهترین نقش آفرینی‌ها و فیلم های برد پیت که باید تماشا کنید!
بیشتر بخوانید: معرفی مینی سریال Scenes From A Marriage: درامی جذاب از روابط پیچیده انسان‌ها
بیشتر بخوانید: بهترین فیلم‌های کریستوفر نولان: از The Dark Knight تا Interstellar

امتیاز: 5.0 از 5 (2 رای)
کمی صبر کنید...
Avatar

نوشته شده توسط

ایمیل: [email protected]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.