قوانین اصلی آرایش صورت

قوانین اصلی آرایش صورت – نکاتی مهم برای داشتن چهره زیبا و جذاب

این روزها کمتر کسی بدون آرایش و رسیدگی به ظاهر صورت خود از خانه بیرون می‌آید. با این که ترند سال جدید بر آرایش طبیعی و زیبایی خود فرد تاکید دارد، هنوز هم نیاز است یک سری قوانین و اصول مخصوص آرایشی رعایت شوند. در ادامه با جزییات بیشتر قوانین اصلی آرایش صورت، نکاتی مهم برای داشتن چهره زیبا و جذاب همراه دینو باشید.

قوانین اصلی آرایش صورت

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که به زیبایی و چهره جذاب خود اهمیت می‌دهید، این مطلب برای شما است. در ادامه با قوانین اصلی آرایش صورت آشنا می‌شوید تا به بهترین حالت خود برسید.

#1

همیشه بعد از اتمام آرایش چشم خود، زیر ابروهایتان کمی سایه سفید یا هایلاتر سفید بزنید تا پشت چشم شما بزرگ‌تر و برجسته‌تر دیده شود.

#2

اگر چشم‌های افتاده‌ای دارید یا همیشه حالت پف کرده به خود می‌گیرند، سعی کنید پشت چشم‌هایتان سایه تیره و مشکی بزنید تا این موضوع را بپوشاند و چشمان شما را برجسته و سرحال نشان دهد.

#3

اگر چشم‌های ریز و کوچکی دارید، برای بزرگ‌تر و برجسته‌تر شدن آن‌ها، کافی است فقط بالای چشم‌های خود از خط چشم یا سایه مشکی استفاده کنید و داخل چشم و قسمت پایینی آن را با مداد سفید برجسته کنید.

#4

یکی از مهم‌ترین قوانین اصلی آرایش صورت، توجه به نحوه کانتور زدن بر اساس نوع صورت شما است. قانون کلی این است که برای قسمت‌هایی که می‌خواهید کوچکتر دیده شوند و کمتر به چشم بیاییند، از رنگ تیره و برای قسمت‌هایی که می‌خواهید برجسته شوند، از رنگ روشن استفاده کنید.

#5

همیشه قبل از شروع به آرایش چشم‌های خود، به عنوان زیرسازی از کانسیلر روشن و سپس پنکک استفاده کنید تا سایه چشم شما هم به خوبی پخش شود و پیگمنت خود را حفظ کند و هم خوب روی پوست فیکس شود.

#6

اگر از خط چشم برای زیبایی بیشتر چهره خود استفاده می‌کنید، به یاد داشته باشید که حتما باید تمیز و دقیق ترسیم شود و قرینه بودن آن اهمیت بسیار زیادی دارد. فراموش نکنید که یک خط چشم تمیز و ساده به تنهایی می‌تواند زیبایی چشمان شما را ده برابر کند.

#7

در زمان آرایش کردن، ابروهای خود را فراموش نکنید. آن‌ها عضو مهمی از چهره و زیبایی شما هستند؛ پس باید به خوبی و مرتب دیده شوند. همیشه ابروهای خود را تمیز و خوش حالت نگه دارید که نقش مهمی در زیبایی چشم‌های شما دارد.

#8

برای زیبایی و برجسته شدن هر چه بیشتر لب‌هایتان از رژ لب‌های ترکیبی استفاده کنید. اطراف و قسمت بیرونی لب خود را با رنگ تیره و قسمت میانی و داخلی آن‌ها را با رنگ روشن رژ بزنید تا بزرگ‌تر دیده شوند.

#9

برای داشتن یک آرایش طبیعی و مناسب چهره، بهتر است از خط لب همرنگ رژ لب خود استفاده کنید و همچنین فراموش نکنید که خط لب را به خوبی محو کنید تا ظاهر یکدست و طبیعی‌تری داشته باشید.

#10

همیشه نیاز ندارید که مژه‌های پایینی خود را با ریمل سیاه کنید! برای برجسته شدن و مشخص شدن آن‌ها کافی است از یک برس یا فرمژه استفاده کنید و یا به میزان خیلی کمی ریمل بزنید. مخصوصا اگر چشمان کوچکی دارید، نباید آن‌ها را با سیاهی زیاد بپوشانید. رنگ سیاه چشم‌های شما را کوچک‌تر نشان می‌دهند.

اصول آرایشی چهره

نظر شما درباره این قوانین اصلی آرایش صورت چیست؟ شما چه موارد دیگری را می‌توانید به فهرست ما اضافه کنید؟ پیشنهادات و دیدگاه‌های ارزشمندتان را با ما و همراهان همیشگی دینو به اشتراک بگذارید.

امتیاز: 5.0 از 5 (1 رای)
کمی صبر کنید...
Avatar

نوشته شده توسط

Yet the diggers & the wanderers In their hopes of extracting that very sliver Of flaccid meaning Every so often migrate...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.