قیمت پراید

افزایش قیمت پراید به 90 میلیون، خبر نگران‌کننده‌ی این روزها برای مردم

این روزها خبرهای تازه‌ای از نرخ جدید پراید و به طور کلی خودرو منتشر شده که همه‌ی مردم را شوکه و نگران کرده است. قیمت پراید اکنون به طور حدودی به 90 میلیون رسیده و این موضوع برای مردم بسیار نگران‌کننده است.

بیشتر بخوانید: پنج وسیله نقلیه نوآورانه که تحول آینده حمل و نقل را به همراه دارند بشناسید

افزایش قیمت پراید به ۹۰ میلیون

در حالی که همگی درگیر ویروس کرونا بودیم، افزایش قیمت، با شدت زیادی در بخش خودرو بروز کرد و ارزش پراید را تقریبا به نود میلیون رساند. در واقع در شرایطی که پراید، ارزان‌ترین خودرو با کمترین و ساده‌ترین امکانات است، همچنان قابل خرید نیست و همچنان با توان مالی مردم فاصله زیادی دارد. قیمت سرسام‌آور خودرو، فاصله طبقاتی جامعه را بیشتر خواهد کرد و خودرو را به یک وسیله دست‌نیافتنی تبدیل می‌کند.

قیمت پراید

شاید فکر کنیم که دیگر به این افزایش قیمت‌ها عادت کرده‌ایم و دیگر از قیمت‌ها تعجب نمی‌کنیم. اما چنین نیست و در شرایطی که روز به روز اوضاع برایمان سخت‌تر می‌شود، نمی‌توان به شرایط عادت کرد.

از سوی دیگر باید بگوییم که در این شرایط پراید با حداقل امکانات، یک وسیله لوکس به حساب می‌آید و از این پس همه توان خرید وسیله‌ی نقلیه‌ی شخصی را نخواهند داشت. البته فقط ارزش پراید با افزایش روبرو نشده بلکه شاهد افزایش قیمت دیگر خودروهای بازار نیز بوده‌ایم. از سوی دیگر این فکر به ذهنمان می‌آید که آیا اصلا این خودرو ارزش 90 میلیون را دارد؟ خیر. پراید ارزش 90 را ندارد اما با این حال همچنان تولید می‌شود و همچنان به فروش خواهد رسید.

در این میان برخی معتقدند که اگر مردم در چنین شرایطی به سراغ خرید خودرو نروند، شاید دلال‌ها و شرکت‌های خودروسازی این افزایش قیمت را لغو کنند و این افزایش قیمت با شکست روبرو شود. البته تنها افزایش قیمت خودرو و افزایش قیمت پراید برای مردم نگران‌کننده نبوده زیرا در کنار این موارد، اقلام دیگر نیز به مرور زمان با افزایش قیمت روبرو خواهند شد. نظرات خود را در رابطه با قیمت 90 میلیونی پراید به اشتراک بگذارید.

بیشتر بخوانید: نمایش قدرت خودروهای برقی در نمایشگاه 2019 فرانکفورت آلمان

امتیاز: 4.3 از 5 (3 رای)
کمی صبر کنید...
Avatar

نوشته شده توسط

ایمیل: [email protected]

۶ دیدگاه

  1. Avatar minax گفت:

    سوپریها و بقالیها یاد گرفتند با افزایش دل بخواهی قیمت! پول کثیف زیادی بجیب بزنند انوقت انتظار دارین اون دلال ماشین اینکارو انجام ندهد؟
    خیلیها از تورم سوء استفاده کردند و با خرید حتی اقلام کم مصرف به امید کم شدن در بازار و احتکار آن در هر محلی حتی خانه خود بعدا انرا با قیمتهای نجومی حالا در مغازه و یا فلان فروشگاه انلاین, با چند صد برابر قیمت بفروشند….
    حالا مردم بخرند یا نخرند ایا واقعا این عده مسلمان هستند بنظر شما؟
    دم خدا گرم یکاری کرده که دیگه قشنگ مثل روز روشن موجودات کریهی که اسم ادم روی خودشان گزاشتند رابراحتی میشود دید و تشخیص داد!
    یک گناه کوچک بدون توبه ادم را به حیوان تبدیل میکند و تکرار گناه هر روزه او را از حیوان به موجودی کریه تبدیل میکند.
    خدا که اینهارو میشناسه فقط خواسته ماها هم با چشمهای خودمون ببینیم در بین چه موجوداتی زندگی میکنیم

    • Avatar farzad گفت:

      اون مغازه دار حالا به هر اسمی یه سرمایه اولیه دارهِ، سرمایه اولیه رو به اندازه خرید مثلا ۱۵ عدد جنس تهیه میکنه و با سود عادی خودش میفروشه
      وقتی که تورم بالا میره سرمایه اولیه اش ارزش خودش رو از دست میده، از طرف دیگه تامین کننده ها هم با افزایش تورم و افزایش قیمت ها فروش خودشون رو فقط نقدی میکنن و بصورت اعتباری نمیفروشن چیزی رو این باعث میشه که یا اون مغازه ورشکست بشه یا اینکه مجبور بشه با قیمت روز جنس قدیم خودش رو بفروشه
      وقتی که دولت تورم رو کنترل نمیکنه و ارزش پول رو ثابت نگه نمیداره چه انتظاری دارید؟
      پس برای چی داریم به دولت مالیات میدیم ؟

  2. Avatar اصغر گفت:

    تا وفتی مردم بخرن تا یک میلیارد تومن هم میره و هیچ مشکلی هم نداره :))

  3. Avatar نام گفت:

    فروش؟؟؟؟ کدوم هالویی میره 90 میلیون برا پراید میده؟
    خیلی دلم میخاد اونیکی 90 میلیون پول پراید میده رو از نزدیک باهاش ملاقات کنم 😐

  4. Avatar zzz گفت:

    همونطور که قیمت بنزینو کم کردن؟! نخیر بدبختی ما وقتی شروع میشه که منابع کشور تموم شه یا مثل الان فروخته نشه و بعد ما باید زندگیمونو بدیم به اقایون خرج … کنن! شما هم تحلیلای فلان جا پسند کنین! مثلا اینکه تقصیر مردمه که گرون شده چون میخرن!

  5. Avatar لیلا میرزاخان گفت:

    واقعا جای تاسف داره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.