10 مورد از بهترین خانه های کوچک و فانتزی 2021

در این مطلب مجموعه‌ای از جالب‌ترین، خلاقانه‌ترین و خوش‌طراحی‌ترین خانه های کوچک در سالی که گذشت را با شما به اشتراک می‌گذاریم. با وجود فضای کمی که این خانه‌ها دارند ولی همه امکانات یک زندگی معمول را در خود گنجانده‌اند و از فضای آن‌ها به نحوی عالی استفاده شده‌است. برای دیدن این خانه های کوچک و خلاقانه با ما همره باشید.

بهترین خانه های کوچک سال 2021 :

Magnolia V7

بهترین خانه های کوچک
بهترین خانه های کوچک

Magnolia V7 با طول 11.7 متر فضای داخلی، آپارتمانی جادار با اتاق نشیمن و اتاق خواب بزرگ و آشپزخانه‌ای مجهز است. همچنین عایق بندی خوبی دارد و در گرما و سرما عملکرد خوبی دارد.

Gaia

بهترین خانه های کوچک
بهترین خانه های کوچک

Gaia، یک خانه کانتینر است که با استفاده از انرژی خورشیدی و سیستم جمع‌آوری آب باران خارج از شبکه کار می‌کند. این خانه در یک کانتینر 6 × 2.4 متری ساخته شده‌است.

Brette Haus

خانه کوچک مینیمال
خانه کوچک مینیمال

درست کردن این خانه فقط سه ساعت طول می‌کشد و همچنین نیازی به فونداسیون دائمی ندارد. فضای داخلی ساده است و بسته به چیدمان، شامل فضای نشیمن، آشپزخانه و اتاق خواب در طبقه بالا است.

Casa Ojalá

خانه کوچک مینیمال
خانه کوچک مینیمال

کاسا اوجالا شبیه هیچ خانه کوچک دیگری نیست که دیده‌ایم و دارای چیدمان داخلی انعطاف‌پذیر است، به‌علاوه دارای دیوارهای کشویی است که به سمت بیرون باز می‌شوند و به افراد ماجراجو اجازه استراحت، خواب و حتی حمام در فضای باز را می‌دهد. شکل استوانه‌ای آن میزبان یک فضای داخلی 27 متر مربعی است به‌علاوه یک نردبان دسترسی به تراس روی پشت بام را فراهم می‌کند و دارای یک آشپزخانه ساده و پنل‌های خورشیدی برای تامین انرژی است.

Nomad

خانه های کوچک
خانه های کوچک

این خانه فقط 7.3 مترطول دارد. دارای یک فضای ناهار خوری است که حداکثر چهار نفر را در خود جای می‌دهد و همچنین می‌تواند به یک اتاق خواب برای مهمانان تبدیل شود. یک آشپزخانه و حمام به اضافه یک اتاق خواب اصلی هم دارد.

Te Whare Nukunuku

خانه های کوچک
خانه های کوچک

فشرده کردن یک اتاق نشیمن و اتاق خواب در خانه ای با طول تنها 6 متر می تواند یک چالش واقعی باشد.  خانه کوچک Te Whare Nukunuku یک طبقه است و علاوه بر آن دارای یک تخت فوق العاده نزدیک به سقف است که می‌توان ارتفاع آن را تنظیم کرد و دارای یک مبل تختخواب شو، یک نشیمن مناسب، آشپزخانه و حمام است.

Fibonacci House

خانه های زیبا و کوچک
خانه های زیبا و کوچک

شرکت چاپ سه بعدی Twente Additive Manufacturing این خانه چاپ سه بعدی در کانادا را برای اولین بار ساخته است. این میکرو خانه بتنی با مساحت فقط 35 متر مربع می‌تواند پذیرای دو بزرگسال و دو کودک باشد.

Permanent Camping 2

خانه های زیبا و کوچک
خانه های زیبا و کوچک

Permanent Camping 2 یک خانه کوچک مسی راه راه است. این طراحی به خانه اجازه می‌دهد تا زمانی که از آن استفاده نمی‌شود کاملاً بسته شود، در حالی که از خانه در برابر آب و هوای سخت استرالیا محافظت می‌کند. دارای یک فضای داخلی 9 متر مربعی است و دارای یک شومینه چوب سوز، یک نیمکت کوچک با مشعل پخت و پز، حوض مسی با آب روان، قفسه‌های باز و انبار مخفی در زیر زمین است.

Gawthornes Hut

خانه های کاربردی و مینیمال
خانه های کاربردی و مینیمال

در یک نگاه می‌توان فکر کرد که کلبه 40 متر مربعی Gawthornes، یک سوله کاربردی ساده است اما این کابین مجلل به گونه‌ای طراحی شده‌است که با ذخیره آب و انرژی خورشیدی خارج از شبکه کار می‌کند. فضای داخلی آن با سلیقه ساخته شده‌است، با یک اتاق اصلی میزبان، اتاق نشیمن و اتاق خواب، به علاوه آشپزخانه در یک طرف و حمام.

Redukt individual design no. 3

خانه های کاربردی و مینیمال
خانه های کاربردی و مینیمال

طرح فردی Redukt شماره 3 که برای یک خانواده چهار نفره طراحی شده‌است دارای طول 7.2 متر است و فضای داخلی آن شامل یک اتاق نشیمن و شیشه‌های سخاوتمندانه نورگیر است و همچنین یک اتاق خواب و حمام در طبقه پایین.

نظر شما در مورد معماری این خانه های کوچک چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

بدون امتیاز
کمی صبر کنید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.