بهترین SUV های لوکس 2019

بهترین SUV های لوکس 2019 در جهان که به هیچ وجه نباید نادیده گرفته شوند

Mercedes-AMG G63 2019 تنها یکی از انتخاب‌های ما برای بهترین SUV های لوکس 2019 در جهان است. برای آشنایی با سایر مواردی که به هیچ وجه نباید نادیده گرفته شوند، با دینو همراه باشید.

بهترین SUV های لوکس 2019

انتخاب از بین خودروهای شاسی‌بلند لوکس یا SUV ها، با گذشت هر سال دشوارتر می‌شود؛ زیرا، خودروسازان برای برآورده کردن تقاضای مصرف‌کننده‌ها با یکدیگر رقابت می‌کنند. خودروهای کراس اوور و SUV های لوکس از موارد کاملا جمع و جور با مصرف بهینه گرفته تا خانه‌های 8 نفره بزرگ و لوکس متحرک، و همچنین گزینه‌های کارایی بالا نیز متغیر هستند. با این حال ما فهرستی از بهترین SUV های لوکس 2019 در جهان که به هیچ وجه نباید نادیده گرفته شوند را تهیه کرده‌ایم. شما می‌توانید با نگاهی به این فهرست، در خریدهای خود راحت‌تر انتخاب کنید. در ادامه با هم به سراغ این خودروها می‌رویم.

ولوو XC90 Excellence 2019

بهترین SUV های لوکس 2019 - ولوو XC90 Excellence 2019

Volvo XC90 مقدار بسیار مقرون به صرفه‌ای از لوکس بودن را ارائه می‌دهد. Excellence برترین پوسته فوقانی‌ای است که کمی بیش از 100000 دلار قیمت دارد. ممکن است از بیرون مانند یک XC90 معمولی به نظر برسد؛ اما، فضای داخلی این وسیله نقلیه به طرزی ماورایی جذاب است. امکانات داخل آن شامل دو صندلی عقب بسیار راحت با قابلیت تنظیم دما و یک کولر نوشیدنی در کنسول بین آن‌ها با همین قابلیت می‌باشد. Excellence با یک پیشرانه منفرد در دسترس است. یک موتور چهار سیلندر I4 با حجم 2.0 لیتری توربوشارژ به همراه یک باتری و موتور الکتریکی. چیزی که در مجموع، پلاگین ترکیبی 400 اسب بخار سالم با صرفه جویی در سوخت عالی ایجاد می‌کند.

– Kyle Hyatt

لینکلن 2019 Navigator

بهترین SUV های لوکس 2019 - لینکلن 2019 Navigator

Navigator جدید لینکلن دقیقا درباره بهترین راه صرفه جویی در هزینه شما برای فضای SUV با اندازه کامل و لوکس صحبت می‌کند. رقیب اصلی آن، Escalade که دارای کرسی ردیف سوم نیز هست، تقریبا همین مقدار قیمت دارد. این خودرو مانند یک رویا حرکت می‌کند و فضای داخلی آن برخی از بهترین کارهای لینکلن… شاید برای همیشه باشد. جهان به فضای داخلی آبی بیشتری احتیاج دارد.

Andrew Krok

بنتلی Bentayga 2019

بهترین SUV های لوکس 2019 - بنتلی Bentayga 2019

بیایید ببینیم… یک موتور 6.0 لیتری دوگانه توربو W12 که 600 اسب بخار قدرت و 664 پوند فوت گشتاور تولید می‌کند. چرا این مدل انتخاب من در بین بهترین SUV های لوکس 2019 در جهان نباشد؟ مطمئنا بالغ بر 200000 دلار قیمت دارد. من حتی نمی‌توانم تصور کنم که چند حلقه لاستیک آفرود و سواری روی شن‌ها با این مدل چقدر جالب خواهد بود! Bentayga علاوه بر فضای داخلی فوق‌العاده لوکس، دارای 8 حالت رانندگی است که از جمله آن‌ها می‌توان به برف، شن، چمن و مسیرهای پیاده‌روی اشاره کرد. اگر قیمت W12 برای شما خیلی زیاد است، مدل‌های V8 و هیبریدی نیز موجود هستند.

– Emme Hall

پورشه 2019 Cayenne

بهترین SUV های لوکس 2019 - پورشه 2019 Cayenne

بین یک موتور 4 لیتری توئین توربو V8 که 550 اسب بخار قدرت دارد و 558 پوند فوت گشتاور در مدل توربو و یک E-Hybrid که در آینده بسیار نزدیک عرضه خواهد شد، Cayenne دارای طیف گسترده‌ای از عملکردهای بالقوه است. این مدل یک SUV بزرگ است؛ اما، هنوز هم مانند یک پورشه واقعی مناسب عمل می‌کند. به علاوه، سرگرمی رسانه‌ای جدید PCM که در مدل‌های Panamera نیز مشاهده می‌شود، بسیار از سیستم قدیمی‌تر با افزایش کارایی و سهولت استفاده، جلوتر است.

– Antuan Goodwin

مزدا 2019 CX-9

بهترین SUV های لوکس 2019 - مزدا 2019 CX-9

شاید شما از مزدا به عنوان یک برند لوکس یاد نکنید، اما من قول می‌دهم در بالاترین سطح با کیفیت آن، مدل 2019 CX-9 به اندازه بسیاری از SUV های دیگر در این لیست خوب است. در این مدل، یک پیشرانه 2.5 لیتری توربوشارژ با تغییردهنده خودکار 6 سرعته روان جفت می‌شود. چنین حالتی اصطلاحا مانند یک کره در پشت چرخ عمل می‌کند. شما حتی نیازی به رانندن این SUV با اندازه متوسط ندارید تا بفهمید که CX-9 چقدر خوب است. فقط نگاهش کنید. بسیار خیره‌کننده است.

– Manuel Carrillo III

آئودی Q7 2019

بهترین SUV های لوکس 2019 - آئودی Q7 2019

مدل Q7 با داشتن 3 ردیف، جزو بهترین SUV های لوکس 2019 در جهان است. این خودرو مانند یک آئودی، بسیار عالی است. تعداد زیادی مسافر را در خود جای داده و دارای آخرین فناوری‌ها می‌باشد. با قیمت پایه زیر 50000 دلار نیز شروع می‌شود. در این خودرو دو انتخاب برای موتور ارائه شده است. توربو کوچک 2.0 لیتری سریع با قدرت 252 اسب بخار برای ایجاد انگیزه رانندگی در سطح شهر، در Q7 کافی است. با این حال شما می‌توانید به سراغ مدل بزرگ‌تر بروید و یک V6 سوپرشارژ بگیرید. فناوری‌های Q7 از ایمنی فعال گرفته تا سیستم سرگرمی بصری MMI، همگی بسیار عالی هستند. کابین خلوت مجازی که ناوبری و سایر اطلاعات را در جلو و مرکز قرار می‌دهد، ارزش 2000 دلار بیش‌تر را نیز دارد.

– Jake Holmes

مرسدس-ای ام جی G63 2019

بهترین SUV های لوکس 2019 - مرسدس-ای ام جی G63 2019

بله، این ماشین یک آناکرونیسم مسخره است؛ اما، هیچ چیزی مانند Gelandewagen رانده یا احساس نمی‌شود. این مدل، اسطوره‌ای دوست داشتنی و به یادماندنی و یک افسانه واقعی زنده است. چیزی که هم توانایی‌های آفرود و هم ویژگی‌های لوکس بودن را دارد. G550 با قدرت V8 عملکرد بسیار خوبی را ارائه می‌دهد؛ اما چرا با قدرت 577 اسب بخار G63 هم پیش نرویم؟ مطمئنا از 147500 دلار شروع می‌شود؛ اما آیا شما ارزش آن را ندارید؟

– Chris Paukert

جی ام سی 2019 Yukon Denali

بهترین SUV های لوکس 2019 - جی ام سی 2019 Yukon Denali

Yukon Denali پسر بزرگ جی ام سی، با استاندارد 6.2 لیتری V8 ساخته شده و دارای 420 اسب بخار قدرت و گشتاور 460 پوندی است. چیزی که با گیربکس اتوماتیک 10 سرعته عالی جفت می‌شود. این خودرو، سواری واقعا آرام و نرمی را برای چنین وسیله نقلیه اسپرت بزرگی ارائه می‌دهد. احساس بیرونی مخصوص Denali یک ظاهر طراحی شده و کمی بهتر از Cadillac Escalade فوق نمایشی را نشان می‌دهد. قیمت Yukon Denali از 66200 دلار شروع می‌شود.

– Jon Wong

لندرور رنجرور Velar 2019

لندرور رنجرور Velar 2019

Velar ممکن است از زیر 50000 دلار شروع شود؛ اما این بدان معنی نیست که یک خودروی بسیار لوکس انگلیسی نباشد. این خودرو مجهز به سیستم‌های پیشرفته راهنمای راننده از جمله ترمز اضطراری خودکار، کروز کنترل تطبیقی، نظارت بر نقاط کور و دستیار حفظ خط است. همچنین شما می‌توانید برخی از فناوری‌های جالب اتومبیل مانند Apple CarPlay و Android Auto، تشخیص علائم راهنمایی و رانندگی و مانیتور راننده خواب آلود را داشته باشید. فضای داخلی آن یک لذت مینیمالیستی سرشار از نور یک سقف بازشو وسیع در دسترس است. صندلی‌های جلو بسیار راحت با قابلیت گرم و سرد شدن و ماساژ هستند. همچنین ظرفیت بار این مدل نیز قابل توجه است.

– Steven Ewing

جگوار 2019 I-Pace

جگوار 2019 I-Pace

لوکس بودن به طور فزاینده‌ای در مورد کاهش استرس و بی سر و صدا در جاده حرکت کردن است. به این معنی که خودروی شما یک SUV برقی دوستدار محیط زیست انرژی صفر و دارای ویژگی‌های ایمنی جامع در فهرست بهترین SUV های لوکس 2019 باشد. با این شرایط، مطمئنا ضریب ایمنی بالای آن، آرامش را در اختیار مسافران قرار می‌دهد. I-Pace با رانندگی تمام چرخ، یک وسیله نقلیه مناسب آفرود است. من بعضی از زمین‌های شیب‌دار را با لاستیک‌های کم عرض مهار کردم. به نظر من I-Pace بهترین خودروی بسیار سریع آفرود در بازار است که با هر مدلی از تسلا قابل رقابت می‌باشد. با 394 اسب بخار قدرت و زمان 0 تا 60 فقط 4.5 ثانیه و با وجود رانندگی تمام چرخ، این خودرو 240 مایل را با یک بار شارژ طی می‌کند. قیمت آن نیز از زیر 70000 دلار شروع می‌شود.

– Tim Stevens

نظر شما درباره فهرست بهترین SUV های لوکس 2019 چیست؟ چه موارد دیگری را می‌توان به این مجموعه اضافه کرد؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: Cnet

بیشتر بخوانید: نمایش قدرت خودروهای برقی در نمایشگاه 2019 فرانکفورت آلمان

بیشتر بخوانید: آخرین دستگاه فولکس واگن بیتل به موزه منتقل شد؛ بازنشستگی یک اسطوره

امتیاز: 4.2 از 5 (5 رای)
کمی صبر کنید...
Avatar

نوشته شده توسط

Yet the diggers & the wanderers In their hopes of extracting that very sliver Of flaccid meaning Every so often migrate...

۱۸ دیدگاه

  1. Avatar 5th گفت:

    من چندسال GMC Yukon داشتم فقط بنزین روغن حتی یک قطعه عوض نکردم شاهکاریه واسه خودش

  2. Avatar Aladar گفت:

    در واقع بنظر میرسه مهم ترین شاسی بلند دنیا توی لیست نیست.مدل جدید لامبورگینی اوروس.

    • Avatar لیلا میرزاخان گفت:

      ممنون از نظر شما دوست عزیز🙏 مدلی ک اسم بردید سریعترین شاسی بلند جهان هستش و ب نظر شخصی من از لحاظ کلاس مقایسه ای برای این لیست مناسب نیست.👌

  3. Avatar Ax گفت:

    جالبه که اون دو تا مدل آمریکایی (فورد و جنرال موتورز) که کلی اینجا ازشون تعریف و تمجید شده، در بیشتر بازارهای جهان (شرق آسیا، اروپا و آفریقا) حضور چندانی ندارند و بیشتر در بازار آمریکا و کشورهای جنوب خلیج فارس دیده میشن.

    • Avatar لیلا میرزاخان گفت:

      این دو موردی ک شما فرمودید صرفا ب خاطر کیفیتی ک دارن و وفاداری ب سیاست همیشگی شرکت، مخاطب های خاص خودشون رو دارن و برای سلیقه و نیاز عموم ساخته نمیشن. صرف کیفیت و قدرت برای این شرکتها مطرح هستش.

  4. Avatar samerbalouch گفت:

    کیس گرین مدل SR112 10 هارد 3.5اینچی پشتیبانی میکرد اما متاسفانه موجود نیست

  5. Avatar samerbalouch گفت:

    دوستان لطفاً کمکم کنید دنبال یک کیس داخل ایران هستم با بالاترین درایو سینی 3.5 اینچی یعنی بالای 8 هارد 3.5 اینچی بهش روش نصب کرد

  6. Avatar امید گفت:

    بهترین لیستتون اول GMC و سپس لینکولن هست! برندهایی که در بازار محدود ایران شنیده هم نشدند… هر کسی از عهده مخارج نگهداری بیشتر خودروهای لیست برنمیاد ولی جی ام سی و مخصوصا فورد (لوکس: لینکولن) بسیار هزینه های نگهداری اقتصادی و مناسبی دارن که تقریبا عموم مردم توانایی پرداختشو دارن! حیف و صد افسوس… که قوانین امازون هم از ایرانستان ما پیشرفته تره…

    • Avatar لیلا میرزاخان گفت:

      قدرتی ک جی ام سی داره ب نظر من تو بقیه موارد نیست! ابهت خاصی رو با خودش دارد! در عین لوکس بودن قدرت و مقاومت بالایی هم داره! و فورد! این استکبار جهانی چ کرده با دنیا!😅

      • Avatar علی گفت:

        سلام.
        آنچه که بنده را مجذوب این جوابیهء شما به آقا امید کرد ، بکار بردن لفظ ” استکبار جهانی “بود.
        احسنت و بارک الله.
        بعد از آن طاوس ، آمد زرنگار **** نقش پرش صد چه بلکه صد هزار
        چون عروسی جلوه کردن ساز کرد *** هر پر او جلوه‌ای آغاز کرد.
        سلامتی انصار حزب الله ، مخصوصا خانم میرزاخان ، صلوات.
        خدا پشت و پناهتون باشه.
        یاعلی(ع)

        • Avatar لیلا میرزاخان گفت:

          😅 زنده باشید. مرسی از شما همراه خوش ذوق ما! 👍

          • Avatar Ehsan گفت:

            سلام. تا وقتی که طابوت متحرک یعنی پراید، هست، اسم جی ام سی و فورد رو نیارین. این شرکت ها یک قرن دیگه به تکنولوژی پراید نمیرسن 😉
            پارسال یه پراید گرفتم، بعد چند روز وقتی گاز میدادم فرمونش چپ و راست میرفت 😁😁😁 خدایی نمیدونم خودروسازی ما دارن چیکار میکنن

          • Avatar لیلا میرزاخان گفت:

            😅😅احسان عزیز براتون آرزوی موفقیت دارم! ☘

        • Avatar امید گفت:

          واقعا اگه امریکا نبود شما اون حجم ناکارامدی و فسادو پشت کدوم دشمن مخفی میکردین؟ البته فساد مال اصلاح طلباتونه راستیا از مسیحم پاک ترن :)) بر تیر جورتان زتحمل سپر کنیم. تا سختی کمان شما نیز بگذرد… ان کس که اسب داشت غبارش فرو نشست*** در مملکت چو غرش شیران گذشت و رفت***

      • Avatar امید گفت:

        مهمترین نکته این هست که GMC اکثر قطعاتش مادام العمر هستن. البته عمر متعارف ده الی دوازده سال. ولی فورد: من از وقتی هوندا رو ترک کردم همیشه فورد گرفتم نه برای اینکه دوسش داشتم چون ماشین باز نیستم ولی بشدت قطعاتش ارزونه. کسایی که غر میزنن که کیفیت بعضی پارت هاش به فلان برند نمیرسه قیمت قطعاتو درنظر نمیگیرن ضمن اینکه مدل لوکسش که لینکولن باشه هم نسبتا ارزونه. اصلا سیاست فورد همیشه تو تاریخ خودرویی ارزون – هزینه های نگهداری – برای همه بوده الانم هست! ولی سایر لیست هزینه های نگهداری نجومی دارن واسه ما نیس 😀

        • Avatar لیلا میرزاخان گفت:

          اگر بخواید عمومی ب قضیه نگاه کنید هیچ کدوم اینها برای بالای 70 درصد ماها نیست! ما فقط تماشاگریم! ولی بله درسته ممنونم بابت توضیحات کاملتون.🙏👌فورد همیشه تلاشش ساخت ماشینهای با کیفیت ولی اقتصادی بوده نمونه مشابهش هم ولکس واگن آلمانی هستش ک با این سیاست ب یکی از پرفروشترین شرکتهای جهان تبدیل شده. مدیرانی ک ن تنها برای تقاضای جامعه بلکه برای کیفیت کار خودشون هم ارزش قائل هستن. و خب موفقیت هاشونم دو طرفه است ب قول دوستان، برد – برد! اگر بخوایم منطقی ب قضیه نگا کنیم، درصد بالای یک جامعه رو قشر متوسط تشکیل میدن و خب دیدن نیازهای این قشر تاثیر خیلی بیشتری توی نتیجه کار داره. برای کسی ک قدرت مالی داشته باشه جی ام سی حرفی برای گفتن نمیزاره از بابت کیفیت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.