خانه اژدها

خانه اژدها به زودی ساخته خواهد شد؛ مجموعه‌ای جدید از دنیای گیم آف ترونز

بالاخره یکی از اسپین آف‌های مربوط به بازی تاج و تخت ساخته خواهد شد. این اسپین آف که خانه اژدها یا House of the Dragon نام دارد وقایع پیش از اتفاقات سریال گیم آف ترونز را روایت می‌کند.

این پیش درآمد توسط رایان کوندال (نویسنده سریال کولونی) نوشته شده و جورج مارتین نیز یکی از تهیه کنندگان آن است. این پروژه بر پایه کتاب 2019 مارتین با نام “آتش و خون” یا Fire and Blood ساخته خواهد شد. این کتاب تاریخ خانواده تارگرین‌ها (اجداد دنریس) و جنگ داخلی آنها را روایت می‌کند. این سریال ده قسمتی مربوط به 300 سال پیش از اتفاقات سریال بازی تاج و تخت است.

این خبر را یکی از مدیران ارشد HBO به نام Casey Bloys در جریان یکی از همایش‌های مربوط به سرویس ویدئویی این شرکت با نام HBO Max منتشر کرد. یک روز پیش از این انتشار این خبر اعلام شده بود که تولید اولین سریال پیش درآمد مربوط به گیم آو ترونز متوقف شده است. گفته می‌شد که این سریال جدید شب طولانی نام خواهد داشت.

خانه اژدها

به گزارش Entertainment Weekly، دلیل اصلی اچ بی او برای انتخاب خانه اژدها به جای شب طولانی، کتاب‌ها و مطالبی است که مارتین در رابطه با تاریخچه تارگرین‌ها نوشته است. این در حالی است که شب طولانی ارتباط کمی با نوشته‌های مارتین داشت.

به نظر می‌رسد که هدف اصلی از ساخت این سریال، مقدمه چینی برای رسیدن به اتفاقات رقص اژدهایان است. رقص اژدهایان اتفاقی مهم در تاریخ وستروس است که به جنگ داخلی و عظیم دو طیف از خاندان تارگرین‌ها می‌پردازد.

هنوز مشخص نیست که خانه اژدها چه زمانی پخش خواهد شد.

بیشتر بخوانید: نظریه و کشفیات جدید طرفداران بازی تاج و تخت : آریا استارک در فصل 6 کشته شد!

امتیاز: 4.5 از 5 (2 رای)
کمی صبر کنید...

یک دیدگاه

  1. Avatar فرزاد گفت:

    درود سریال بازی تاج و تخت ادامه داره یا نه ؟
    آیا سریالی همچون هست معرفی کنید سپاس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.